MrLuni Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Haha! Kom på at jeg sa til en kompis av meg a Kim Possible er heit Er dog kanskje fordi hun minner meg om ei real life jente Lenke til kommentar
Gjest Gjest_BBofO Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg leser the Black Book of female Orgasms for å kunne greie å gi kjæresten min en orgasme. Føler meg veldig "down" for at jeg faktisk ikke er kapabel til dette, enda etter så lang tid. Gjør det ikke bedre at jeg vet at mye av dette er min egen feil, men det skal rettes på. Leser boken for å få inspirasjon, selv om jeg egentlig vet noe av det som har vært feil. Nå skal det sies at kjæresten har vanskelig for å få orgasmer. P.S: Jeg har lastet ned boken ulovlig! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg leser the Black Book of female Orgasms for å kunne greie å gi kjæresten min en orgasme.Føler meg veldig "down" for at jeg faktisk ikke er kapabel til dette, enda etter så lang tid. Gjør det ikke bedre at jeg vet at mye av dette er min egen feil, men det skal rettes på. Leser boken for å få inspirasjon, selv om jeg egentlig vet noe av det som har vært feil. Nå skal det sies at kjæresten har vanskelig for å få orgasmer. P.S: Jeg har lastet ned boken ulovlig! Jaja, får du ikke til så får du ikke til. Jeg vil uansett si at dette er meget bra gjort av deg som forsøker videre og ikke bare "gir faen", slikt står det respekt av. Stå på! Du får det til etter hvert Lenke til kommentar
maartin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hver gang jeg hører om, leser om og generelt når temaet voldtekt kommer opp, blir jeg kvalm og forbannet. Jeg ser på det som en så utrolig egoistisk og jævlig handling, og føler virkelig en trang til å drepe (faktisk) personer jeg hører om som har gjort noe sånn. Bevisste handlinger som (kan) ødelegge et menneske og dem rundt det i en så stor grad fortjener virkelig ikke retten til å leve. 1 Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tenker på sex 80% av tiden jeg er våken... Lenke til kommentar
Gjest BBofO Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kva er det du gjer feil? Hadde jeg visst det hadde det sannsynligvis være mye enklere å rette opp. Det er ikke snakk om de store feilene jeg gjør, men det er små detaljer som vil løse seg om jeg legger til rette for det, samt bedre kommunikasjon. Det hjelper verken meg eller kjæresten min om jeg sier til forumet at jeg tar selvkritikk, men jeg gjør altså det. Uansett, så hjelper denne boka (som jeg forøvrig anbefaler folk å lese, om ikke annet så for inspirasjons skyld) både på å "forklare" eventuelle feil, samt lære nye teknikker, både for det rent seksuelle, men også for forberedelser, tankegang osv. SynSwitch: Takk takk Lenke til kommentar
Gjest guest_guest Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 1. Har lastet ned Sexy Beach 3 (Hentai) 2. Jeg tenner på voldtekt (Tro meg, ville aldri voldtatt en jente, mtp det mentale, psykiske og fysiske jenta går igjennom) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har lastet ned en ulovlig mp3!!!!!1111 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg røyker weed hver dag og dette er den første posten jeg har skrevet nykter her på noen måneder. Lenke til kommentar
Gjest Wyyrdo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg debuterte da jeg var 9 år. Og deretter ikke før jeg var 25. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 tenner på menn i militær dress.. .. vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmmm_* Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 I en alder av 15 sugde jeg bestevennen min. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Min hemmelighet akkurat nå er at jeg sitter og DIGGER denne sangen og danser rundt i stolen og smiler og ler og er i drit godt humør! Nei!!! Nå begynnte jeg og å digge den. Faen! http://lostcontemplations.com/Auax/Caramel/Caramel.html Lenke til kommentar
Gjest Stamgjest Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg er 40 år og mannlig fotomodell, men jeg har bare hatt 3 seksuelle relasjoner i hele mitt liv... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 http://lostcontemplations.com/Auax/Caramel/Caramel.html Plis, utrolig addictive Uansett, jeg har vel min liste med problemet jeg også: - Jeg er forelsket i en veldig god venn, og blir helt gal siden jeg ikke kan si noe til han... (Jeg er bifil) - Jeg har humørsvingninger og selvmordstanker - Kommer ikke på mer, vanligvis er listen mye lengre Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hemmelig_* Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg liker lukten av fitte som ikke er vasket på en stund, og elsker og slikke dem. (Men det finnes grenser) Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg liker å høre på musikk når jeg napper løken, så gjør jeg det i takt med musikken. er kanskje derfor jeg liker metal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg