Sempercogitare Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jødene eier Hollywood, de eier massemedia og har kontroll over bankene. Det er ikke småtteri.Nå er ikke alle individuelle jøder en del av sammensvergelsen rent bevisst, men det ligger i nedarvet i deres genetiske natur å være noen intellektuelle luringer. Jeg kan forestille meg at de har en like stor samholdsfølelse som når ferierende nordmenn møter andre nordmenn eller svensker på en strand i Equador, eller som i de norske koloniene på Costa Blanca i Spania. Jødene har på sin side sine hemmelige samfunn, som Frimurerlosjen og Sionismen. Måtte de brenne i helvete alle sammen. hvor får du logikken din fra? det er ca. 14 millioner jøder her i verden, og de styrr alt. riktignok finnes det berømte jøder som f.eks. Steven Spielberg og så er det sikkert et par jøder i de forskjellige bankene, men det betyr ikke at de styrer det. du må ikke tro på ting bare fordi de virker sjokkerende. Frimurerlosjen er forresten en kristen klubb som ikke har for mye hemmelig med seg, og etter hva jeg har forstått Sionismen(p.s. har ikke lest på enne linkn, så korriger meg hvis jeg tar feil) er så er det jøder som mener at jødene skal ha iseral for seg selv, men jeg mener det er egoistisk så jeg står i opposisjon til sionismen Nynazister, satanister, blitzere, religiøse radiklere, alle slike "radikale" grupper i samfunnet eksisterer bare fordi de ikke er i stand til å eksistere som enkeltindivider med egne tanker og meninger. De dras sammen i små klikker og driver med en slags oratorisk masturbasjon som kun er egnet til å bygge opp om sine egne fordommer. er relativt enig med deg her, men er ganske sikker på at du ikke har peiling på hva satanismen er når du sammenligner dem med Nynazister, blitzere og religiøse radikale, jeg kjenner en satanist og han er en trivlig og fordomsfri fyr, men vil si satanismen er ganske hypokritisk siden den ble laget for å unngå alle de teite eligiøse reglene for å så lage noen nye teite religiøse regler en må følge. (p.s. vet ikke om jeg gidder å svare på response for jeg har bare skjermtastatur så det tar så uendelig lang tid å skrive) Endret 23. januar 2008 av Sempercogitare Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva hvis jeg sier at jødene står ansvarlig for et folkemord på 30 millioner russere? Tror du på det, eller blir det på linje med Holocaust? Eller hva? Nei, ikke hvis det er du som hadde sagt det. No offence, men du har visstnok fylt deg så godt opp med fordommer, at jeg ikke ville trodd et blindt ord på hva du sa. Konsentrasjonsleirer osv.. derimot har jeg selv sett med egne øyne... Det er du som har fyllt deg opp med fordommer og antagelser, som da du antok at Hitler var jøde. Jeg benekter ikke konsentrasjonsleirene. Jeg benekter Holocaust. Og konsentrasjonsleirene med gasskammer og massegraver? Det er ikke holocaust, det er bare...ja, hva er det egentlig? Det er ikke så mye logikk blant denne tankegangen. Vitner, fra begge sider av gjerdet, samt masse arkiver, og for all del, konsentrasjons/dødsleirene i seg selv. Burde vel være nok bevis for deg? Tallet varierer, fordi man hadde aldri full oversikt over hvor mange eller hvem som har vært der. SS sørget vel for å brenne så mye som mulig av beviser også. Hitler ble vel faktisk angrepet av både Polen, Sovjet og Frankrike også? Det var faktisk en forsvarskrig? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og konsentrasjonsleirene med gasskammer og massegraver? Det er ikke holocaust, det er bare...ja, hva er det egentlig? Det er ikke så mye logikk blant denne tankegangen. Vitner, fra begge sider av gjerdet, samt masse arkiver, og for all del, konsentrasjons/dødsleirene i seg selv. Burde vel være nok bevis for deg? Tallet varierer, fordi man hadde aldri full oversikt over hvor mange eller hvem som har vært der. SS sørget vel for å brenne så mye som mulig av beviser også. Hitler ble vel faktisk angrepet av både Polen, Sovjet og Frankrike også? Det var faktisk en forsvarskrig? Og hva med vitnene som sier de så såpe og lampeskjermer laget av mennesker? Hår som ble brukt til madrasser? Tallet varier fordi alle de seks dødsleirene havnet under Soviet etter andre verdenskrig, som er kjent for å forfalske historiske bevis, blant annet Katyn massakeren som de selv sto for. På engelsk skiller man mellom konsentrasjonleirer og dødsleirer. Logikk og logikk... Rudolf Höss var øverstkommanderende i Auschwitz fra 1940 til 1943. Ifølge ham døde totalt 3 millioner mennesker i Auschwitz, mens United States Holocaust Memorial Museum sier at 1,1 millioner døde der. Tallene skurrer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så beviset mot holocaust. Er at man ikke kan være sikker på hvor mange millioner som døde? Jeg antar at GULAG-leirene ikke eksisterte da heller? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så beviset mot holocaust. Er at man ikke kan være sikker på hvor mange millioner som døde? Jeg antar at GULAG-leirene ikke eksisterte da heller? Jeg tror du har misforstått hele opplegget. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så beviset mot holocaust. Er at man ikke kan være sikker på hvor mange millioner som døde? Jeg antar at GULAG-leirene ikke eksisterte da heller? Jeg tror du har misforstått hele opplegget. Forklar forklar, jeg ser ikke annet enn håpløse benektinger. Bevisene er rimelig håpløs og av 2+2 = 5 tankegangen. Hva er det man benekter? At man ikke hadde Einzatzgruppen som reiste med troppene og henrettet alle uverdige? At mennesker døde i konsentrasjonsleirer? At det fantes dødsleirer, der folk ble systematisk henrettet? Hvor er det grensa går for at holocaust ikke lengre er ett tilfelle? Og som du sier, hvis det var Sovjet som tok over leirene, da finner man ikke mange bevis. Og jeg ser ikke Sovjets behov for å falsifisere bevis, slik at det skal se ut som at det har eksistert noe holocaust. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Holocaust er en av de best dokumenterte hendelsen i historien. Har selv lest brev bestefar fikk fra en jødisk venn som satt i konsentrasjonsleir i Polen. Han skriver selvfølgelig på tysk og nevner at dem har det helt bra, men tviler sterkt på det. Folk som mener holocaust er oppdiktet er så hjernvasket av søppelpropaganda allerede, at det blir helt håpløst å diskutere med dem. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Og som du sier, hvis det var Sovjet som tok over leirene, da finner man ikke mange bevis. Og jeg ser ikke Sovjets behov for å falsifisere bevis, slik at det skal se ut som at det har eksistert noe holocaust. Soviet hadde åpenlyse motiver for å forfalske bevise på andre nasjoners massegraver. De gjør det slik at de ikke ser så onde ut selv. Alle stormakter overkjørte sivilbefolkningen, på slutten var det om å gjøre å finne den værste syndebukken, det ble den tapende part, Tyskland. De tidligste estimerte tall på hvor mange som døde i hver leir var gjerne langt over dobbelt av de tallene vi sitter med idag. Det blir fortalt at tyskere kastet spebarn på brennende likhauger, at tyskerne dro spebarn slik at de revnet i to deler og at man brukte radioaktive våpen for en mer effektiv måte å drepe jøder på i Auschwitz. Under første verdenskrig brukte man animasjon av tyskere som spiste spebarn som alliert propaganda. Det er ingen grenser for hvor mye løgn som er funnet opp rundt dette temaet. For ikke å snakke om såpe og lampeskjermer som nevnt tidligere. Bevis for at Soviet forfalsket bevis er jo Katyn massakeren. Det ville de ikke innrømme før 1990 da Soviet fallt. Endret 24. januar 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ikke noe mulighet til å delta i diskusjonen, mangler argumenter :S Selv syns jeg Sirion er modig og flink som klarer å dokumentere så bra, mange gode argumenter. Har litt kritikk til resten av gjengen som kritiserer direkte mot sirion. Hitler ble vel faktisk angrepet av både Polen, Sovjet og Frankrike også? Det var faktisk en forsvarskrig? Det var vel Tyskland som angrep Polen og Sovjet først, var det ikke? Og Sirion. Hvorfor skulle man lyve om henrettelsene om jødene? For som du sier, dette måtte jo ha vært et ganske omfattende prosjekt å få hele verden til å tro på dette, men det setter jo bare jødene i et bedre lys ved å tenke på hvor fryktelig de hadde det. Og da igjen skjønner jeg ikke hvordan du får jødene til å være onde av natur? Du mener at det ligger i genene til hver og enkelt jøde å være onde? Vil gjerne at du beskriver dette genet for meg, et gen som naturlig fører en person til å utføre ekstremt kompliserte og vanskelige oppgaver i samvær med andre jøder. Men da igjen, hvordan kan dette genet være så dominerende at ikke oppdragelsen (som er forskjellig fra hvilken familie jøden kommer fra) har noe å si? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Når det finnes tusenvis av stykker med bevismateriale for at Holocaust skjedde, er det ikke modig å argumentere mot, det er galskap. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan være modig å komme med galskap og da, jeg holder i alle fall åpent for alle muligheter, er forsåvidt umulig å dra "riktige" konklusjoner, man drar kun konklusjoner etter hva du selv har opplevd og hørt uavhengig av hvorvidt det er sant. Jeg forholder meg til det jeg har opplevd og hørt og derfor tror jeg ikke på Sirion i det hele tatt i og med at sånn jeg har fortstått det er det overveldene bevis på at det han sier ikke er sant, men da igjen har jeg ikke vært i noen konsentrasjonsleir og kan ikke utelukke at det han sier ikke er sant. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Var det noen som så programmet til Petter Schjerven, typisk norsk, da de påstod at de norske samene og en stamme i afrika var av samme slekt? Det virket helt troverdig, da de dokumenterte godt for dette. Jeg trodde faktisk på historien, helt til de forklarte hvordan de hadde gjennomført det på slutten av programmet. Altså, de fleste fakta kan manipuleres. Å hevde at jøder har slemme gener er jo også merkelig. Det ville betydd at jødedommen ikke bare var en tro, men en at jødene er en egen rase. (Ja, Hitler var jo av denne oppfatning, men det er senere bevist usant.) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så har man det gående igjen, bla bla bla og jødene er farlige saker. I alle fall om mann skal tro enkelte. Nei Holocaust er ikke oppdiktet, nei det har aldri vært oppdiktet, nei vinnerne bestemte ikke historien her, nei nei nei. Eichamann selv fortalte hvordan det gikk fra deportasjon til utslettelse og dette var flere år etter Nurenberg prosessen så han var ikke akkurat under noe press. Det er tåpelig å tro at holocaust er oppdiktet, direkte tåpelig. Det er en av de mest dokumenterte sakene i historien ikke bare av dem som satt fanget der men og av ting funnet både av dokumenter og massegraver. Og la oss heller ikke glemme, samtlige "støttepunkter" for holocaust fornektere er skrevet av personer som er dømt som svindlere eller bevist som forfalskere gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan være modig å komme med galskap og da, jeg holder i alle fall åpent for alle muligheter, er forsåvidt umulig å dra "riktige" konklusjoner, man drar kun konklusjoner etter hva du selv har opplevd og hørt uavhengig av hvorvidt det er sant. Jeg forholder meg til det jeg har opplevd og hørt og derfor tror jeg ikke på Sirion i det hele tatt i og med at sånn jeg har fortstått det er det overveldene bevis på at det han sier ikke er sant, men da igjen har jeg ikke vært i noen konsentrasjonsleir og kan ikke utelukke at det han sier ikke er sant. Nei, du har et poeng. Å stå for det man mener når hele verden sier at du tar feil. Jeg tar den Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=a0bYEey2ztQ http://nl.youtube.com/watch?v=0vZ2Z_Yd2xw&...feature=related http://nl.youtube.com/watch?v=sBiCKe8_ijo&...feature=related http://nl.youtube.com/watch?v=fQuPef9pZZg&...feature=related http://nl.youtube.com/watch?v=h8ulMv5nxV8&...feature=related http://nl.youtube.com/watch?feature=relate...p;v=l7WmxmxGuzk http://nl.youtube.com/watch?v=0-OV-vIXDeA Jeg gidder ikke finne flere. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er nå litt merkelig at så mange av sjefene i verdensbanken har vært jøder... Jeg har personlig snakket med mennesker som har opplevd konsentrasjonsleirene fra innsiden, både en vakt, og to jøder. Så kom FAEN ikke her og påstå at det ikke skjedde. Det vitner om en totalt blind intoleranse for synspunkter som står i fare for å forandre det verdensbildet du har bygget rundt deg selv for å forsvare deg mot alt du mener er gjort mot deg. Nynazister, satanister, blitzere, religiøse radiklere, alle slike "radikale" grupper i samfunnet eksisterer bare fordi de ikke er i stand til å eksistere som enkeltindivider med egne tanker og meninger. De dras sammen i små klikker og driver med en slags oratorisk masturbasjon som kun er egnet til å bygge opp om sine egne fordommer. Kort og godt: jeg liker deg ikke, Sirion. Hva med kommunister og sosialister? Er de noe bedre? DU er naiv eller dårlig utdannet, togerl. Personlig så mener jeg at holocaust skjedde, men at antall drepte er langt overdrevent. http://www.onethirdoftheholocaust.com/ har noen videoer som motbeviser diverse. Videoer og bilder av folk som ble drept under de alliertes terrorbombing av den sivile byen Dresden blir ofte fremstilt som bilder fra konsentrasjonsleire. De allierte bomba forsyningslinjene til tyskerne og følgelig døde mange fanger av mangel på mat og drikke. Ikke for å spore av men her er en lenke til bilder fra en sovjetisk gulag-leir: http://www.lietuvos.net/istorija/communism/ ADVARER MOT MEGET STERKE BILDER! I forbindelse med de russiske utrydningsleirene (som merkelig nok det ikke blir undervist om på skolen(jeg ble i alle fall ikke det)): http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/sk...icle2225878.ece To av tre norske ungdommer mellom 15 og 20 år har ikke hørt om Pol Pot og GULag. To av tre tror at færre enn ti millioner mennesker ble ofre for nazismen og kommunismen. http://media.www.ksgcitizen.org/media/stor...r-1014117.shtml http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1535 Endret 6. februar 2008 av Thrillseeker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du skal dra opp igjen denne tråden får du finne bedre argumenter enn det der. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og hovedargumentet ditt holder ikke stikk dersom vi ser hvordan Nuremberg-prosessene gikk for seg, med systematisk tortur, trusler og at forsvarerne ble nektet adgang til arkiver og papirer. Troverdig rettsoppgjør, ikke sant? : http://www.patriot.dk/nurnberg2.html Dette argumentet kunne vi ha lyttet til hvis det var tilfelle at kun mennesker som potensielt kan ha vært utsatt for tortur har innrømmet Holocaust. Men det er faktisk ikke tilfelle Svært mange av de som er blitt dømt for HoloCaust er blitt dømt i ettertid, og hadde forlengst rømt landet lenge før Nurnberg-prosessene startet. (Dette gjelder blant annet han som ble dømt for drapet på familien til Anne Frank. I den sammenheng er det verdt å nevne at det før i tiden fantes en konspirasjons-teori-bevegelse som hevdet at Anne Franks historie er oppdiktet. I og med at Wiesenthal fant frem til den mannen som fikk henne arrestert så skriker ikke disse konspirasjons-teoretikerne like høyt lenger ) Dessuten finnes det eksempler på leir"kommandanter" og SS-soldater av ymse slag som har sagt rett ut at de står for det de gjorde og at de hadde gjort det om igjen om de fikk sjansen. Noen av disse ble også dømt i selve nurnberg-prosessen. Men vitnemålene deres bar ikke akkurat preg av anger eller frykt for mere tortur. Tvert imot bar de preg av en stålfast tro på at det de hadde gjort var det eneste rette. At en tidligere nazi-offiser sitter med forskremte angrende øyne i en retts-sal og innrømmer holocaust, joda, det kan jeg gå med på er et resultat av tortur under avhørene, men at en stolt og sta tidligere offiser står på sitt og hevder at det han gjorde var det eneste rette, det vitner ikke akkurat om frykt for flere tortur-påkjenninger. Det samme må kunne sies om de offiserene som klarte å rømme landet og som ble dømt i ettertid (Mange av dem også takket være Simon Wiesenthal) og om de offiserene som aldri har angret og som heller aldri ble tatt. (Ikke mange man kjenner til av disse, men vet det var en av dem i sør-Amerika) Så hva sier du til vitneutsagnene fra de TROVERDIGE soldat-vitnene vedrørende Holocaust? Var de sinnsforvirret alle sammen kanskje? Merkelig da at de faktisk bekrefter de historiene som jødene hele tiden har hevdet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trist å se en haug med ellers fornuftige mennesker forvandles til en gjeng med glefsende vaktbikkjer. Det er ikke ytringsfrihet om de som har feil ytring trakkaseres, skjerp dere folkens! Det er teit å si alle jøder er onde, fordi det bare bidrar til å tilsløre det eventuelle problemet: Verdens banksystem og de som eier det, enten de er jøder, eller ikke. Selv har jeg ikke tatt stilling i denne saken, men jeg forsøker å sette meg inn i den. Min konklusjon så langt er bare at verdens pengesystem er sannsynligvis en svært uredelig affære. Dette kan vi eventuelt diskutere videre i denne tråden, som er dedikert til temaet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Moderator minner om retningslinjene. Diskuter sak, og ikke persom, ellers får dere innlegge deres slettet, og kanskje en advarsel på kjøpet. To innlegg er slettet i denne tråden. Jeg skjønner at emnet er kontroversielt og inviterer til følelsesladede kommentarer, men prøv allikevel å holde det saklig. Her på forumet er det vi som i henhold til retningslinjene bestemmer om et emne er akseptabelt eller ikke, og vi godtar ikke flaming som debatt-teknikk. Dersom dere mener at utsagn er i strid med retningslinjene, spesielt punkt 6, eller med norsk lov, så rapporter dem, så ser vi på saken. We are not afraid to entrust the American people with unpleasant facts, foreign ideas, alien philosophies, and competitive values. For a nation that is afraid to let its people judge the truth and falsehood in an open market is a nation that is afraid of its people. ~John F. Kennedy Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå