CR-7 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg har nu Windows vista ultimate på englesk(64bit)!, hvordan kan jeg gjøre det til norwegian? Foklar pliz, viktig.. TAKK på forhånd! Endret 23. januar 2008 av CR-7 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du kan jo begynne med å laste ned NORSK språkpakke fra WINDOWS UPDATE. Lenke til kommentar
CR-7 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Funker dette på 64bit!? Lenke til kommentar
CR-7 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Skal jeg bare trykke på windows update? og lasta ned language pack derfira!?:S er ikke så godt kjent med vista!!:S Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Skal jeg bare trykke på windows update? og lasta ned language pack derfira!?:S er ikke så godt kjent med vista!!:S Stemmer det, men kun nødvendig laste ned norsk språkpakke. Så slipper du fylle opp harddisken unødvendig EDIT Om du ikke har besøkt Windows Update før, laster du ned alt som er der, men kun norsk av språk da. Språkoppdateringene ligger under "Windows Ultimate Extras" Endret 24. januar 2008 av sony123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå