olais Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som har et annet telefonnummer til Norges mest useriøse IP-telefonileverandør? Nummeret til Support blir aldri besvart, og det koster 39 øre pr minutt å vente hele dagen. Mail har heller ingen hensikt å sende, for det blir sjelden eller aldri besvart. Kunne tenkt meg et telefonnummer til noen i ledelsen, så skulle de fått høre. Så om noen klarer å spore opp noe hadde det vært fint. Man sitter her med IP-utstyr og en oppkobling som ikke fungerer, og så er det klin umulig å få kontakt med leverandøren. Grrr Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.televoip.no/booking.php Ellers burde du bytte til annet selskap med en gang. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Anbefaler deg å bare sende oppsigelse pr faks. Men du kan forsøke: 81 56 90 50 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Selskapet som eier televoip.no (B2C Business To Customer Norge As) er meldt tvangsoppløst pr 15.10.2007 og har utestående fordringer på rundt 890.000,- Så med alt det som skjer med det selskapet om dagen, hadde jeg ikke regnet med å få noe svar uansett hvilken form for kommunikasjon du velger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå