jondaeh Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Heisann! Driver som så mange andre der ute og velger meg ut deler til en stue-PC, og lider av valgets kvaler allerede med hovedkortet:P. CPU-valg og tilkoblingsmuligheter på hovedkortet har jeg stort sett klart for meg hva jeg vil ha( Intel duo/quad og SPDIF-utgang), men ser jo at det er store prisavvik på tilsynelatende (litt) like hovedkort. Antar at det er det såkalte brikkesettet som utgjør dette. Det største kravet jeg har til PCen er at den er stillegående. Jeg spiller generelt lite på PCen, men den bør ha en god kapasitet til HD-filmer, og kanskje litt Flightsim X;). Også står jeg jo ved det store spørsmålet, integrert med HDMI eller "eget" skjermkort.. Foreløpig heller jeg mot integrert, og heller legge i litt ekstra i hovedkortet, da dette etter mine logiske sluttninger burde utvikle minst varme. Prislappen på hovedkortet bør ligge under 1500 kr. Så da er mitt spørsmål til dere som kan noe med dette: Hvilket hovedkort/brikkesett har minst varmeutvikling(uten å være helt ubrukelig ytelse..)? På forhånd takk for hjelpen:)! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er ikke lett å vite hva som skal hvor, men prøv og her: Forum > Lyd og bilde > Hjemmekino > HTPC (har bedt HW rydde opp, men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå