Eplekaka88 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) I læreboka mi står det at eg MÅ halde det i venstre, sjå seinare i kapittelet. Finner ikkje nokke. Har ei gul lær deg og spille munnspel bok med CD. Endret 25. januar 2008 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Spørs om det er så mange som spiller munnspill her, gitt... Lenke til kommentar
Sandman1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ???? Tenkte litt over den der... (tenkte også litt på om spørsmålet var forårsaket av inntak av noe slag... ) Kom etterhvert til at det ikke har så mye å si hvilken labb du velger, det jeg etterhvert kom til er at det er to typer munnspill; diatonisk og kromatisk (har begge typer). Kan ikke se at det skal ha noe å si hvilken labb du holder et diatonisk munnspill med. Dersom du senere ender opp med kromatisk, så vil det muligens være litt vanskeligere å lære å holde, pga en bruker normalt høyre pekefinger/ langfinger for å dytte inn sleiden (og holder dermed munnspillet med venstre). Så på TV en gang at noen spiller med munnspillet opp/ ned...(kan seff ha vært playback, når jeg tenker etter). Gjørr som du har lyst til... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Er det vansklig med kromatisk? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da jeg lærte meg munnspill etter en bok, så stod det at jeg burde holde med venstre, men jeg foretrekker høyre. Egentlig trenger jeg ikke tenke over det lenger fordi jeg fikk munnspillholder til jul sånn at jeg kan spille munnspill og bass samtidig! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå