mads182 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bestefaren min røyka pipe i alle år, og jeg mener bestemt at han viste meg at han kunne få røyken til å komme ut av ørene. Har diskutert dette med mange som mener det er teknisk sett umulig, hva sier dere? :!: Lenke til kommentar
veos Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 For meg virker det umulig - men folk klarer jo hva som helst, så det er godt mulig det virker! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Om trommehinnen er ødelagt er det jo ingenting i veien for å blåse røyk ut av ørene. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er vist mulig og få det til. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vist du ikkje har trommehinner kunne du ha klart det... Kva med å stikke hål og prøve? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Måtte stikke høl på mine som liten. Ikke behagelig. =) Hakke skriki så mye får tror jeg! Røyk ut av ørene er vel sikkert mulig! Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Bestefaren min hadde trommehinnene i orden han, men hvordan han fikk det til aner jeg ikke. Rakk aldri å spørre. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det går ann, også å røyke ut at øyet! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det går ann, også å røyke ut at øyet! Det kan da umulig være bra? Få alt det gugge som finnes i røyk i øyet. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 det svir no i alle fall helt jævlig den andre veien.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det går ann, også å røyke ut at øyet! Det kan da umulig være bra? Få alt det gugge som finnes i røyk i øyet. koselig den. Melk ut øyet er også show... hadde en på barneskolen som fikk det til... så helt jæklig ut Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 En dude fortalte meg at han hadde løs trommehinne og dermed kunne vinne alle "holde pusten" lekene. Han holdt seg for nese og munn, og greide lengere enn de andre... Aner ikke om det er mye luft man greier og få inn fra øret. Mindre enn et sugerør? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hull på trommehimma er et ganske vanlig problem. For de aller fleste vil hullet lege seg selv, mens andre må til operasjon for å tette det. Å ha hull på trommehimmen er i seg selv ufarlig, men det øker sjansen for infeksjoner, samt det kan være farlig å dukke hodet under vann. Trommehinna er ikke noe stor, og hull på den er ikke akkurat store. Anslår på størrelse med synålshull. Det er små avstander mellom øre/nese/hals i menneskekroppen, så det er fullt mulig å blåse røyk ut av øret om man har hull i trommehinnen. Vet ikke om dette medfører noen direkte form for fare, tviler egentlig på at det er noen større fare for skader enn ved normal røyking. Endret 24. januar 2008 av Sihar Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 en i klassen kan puste med øynende Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg kan puste med ræva. (NOT!) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 det gjorde jeg en gang :S Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Pusta med ræva? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) en i klassen kan puste med øynende Det skal nok gå. Såg i alle fall ein liten film eingong om ein som trakk ein makk (?) frå augekroken og ned gjennom og ut nasa. Dunno om det var ein makk eller noko anna, i alle fall: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=14996232 (melk opp nasa, ut auga). Endret 25. januar 2008 av aspic Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 en i klassen kan puste med øynende Puste meg her og puste meg her fru Blom, han kan vel ikke inhalere via øynene også? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 vel, jeg sugde inn luft med ræva, men det gikk ikke opp i lungene igjen. klarer også å blåse luft ut av øyelokkene mine. nok ot btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå