Gå til innhold

S.O.S....S.O.S....sandisk micro 8 gb.

MrMats

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Trenger seriøst en smule hjelp her..

dette er saken:

Kjøpte 8 gb sandisk micro til min lg ku990,formaterte det i tlf, å vips,så var minnekortet på 2 gb.

vet noen om noe jeg kan gjøre for og få det formatert tilbake til 8 gb,eventulle program jeg kan laste med eller noen foretninger som kan formatere det tilbake for meg??

håper på svar.

Mats

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kan løse det ved å sette det i PC-en din og formatere det til FAT32, da vil det mest sansynlig bli 8GB igjen.

Noen telefoner støtter ikke minnekort som er større en 2GB (bare fat16 støtte), dersom dette er tilfelle for din telefon kan du ha gjort eit bomkjøp.

--

Hl

Lenke til kommentar
Tror du kan løse det ved å sette det i PC-en din og formatere det til FAT32, da vil det mest sansynlig bli 8GB igjen.

Noen telefoner støtter ikke minnekort som er større en 2GB (bare fat16 støtte), dersom dette er tilfelle for din telefon kan du ha gjort eit bomkjøp.

--

Hl

hei..

takk for svar..prøvde å formatere til FAT32.det gikk ikke..

neida,tlf min støttet i utgangspungtet bare 2 gb,men skal kunne bruke opptil 8 gb i den...problemet er bare det at jeg formaterte det inne i tlf men det samme jeg kjøpte minnekortet,og da fikk det ned til 2 gb..

det må da finnes en måte å kunne "reset" eller gjennoprette di 6 gb jeg mangler..

Om noen vet setter jeg pris på flere tips:)

Mats

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...