r2d290 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hallo Har nettopp reformatert min bærbare hp-maskin, og har problemer med å kople meg til internett... På nettverkstilkoplinger er det følgende: Trådløs nettverkstilkobling (aktivert), 1394-tilkobling og Lokal tilkobling Jeg har prøvd å trykke på hjelp, uten at det har hjulpet. Er det noen som vet hvorfor jeg ikke kan aktivere det trådløse nettet (ved å trykke på knappen på datamaskinen for å aktivere trådløst nett)? Spør hvis det er noe dere trenger mer info om Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hallo Har nettopp reformatert min bærbare hp-maskin, og har problemer med å kople meg til internett... På nettverkstilkoplinger er det følgende: Trådløs nettverkstilkobling (aktivert), 1394-tilkobling og Lokal tilkobling Jeg har prøvd å trykke på hjelp, uten at det har hjulpet. Er det noen som vet hvorfor jeg ikke kan aktivere det trådløse nettet (ved å trykke på knappen på datamaskinen for å aktivere trådløst nett)? Spør hvis det er noe dere trenger mer info om Har du lastet inn alle driverne? (Tips: driver-cd som kanskje fulgte med systemet, evt HP sin nettside) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 har installert de cd-ene som følger med tror jeg (altså, jeg prøver å hjelpe en person som er på andre siden av norge, så kan ikke basere meg på annet fakta enn det jeg har fått, og den personen jeg prøver å hjelpe, sier at alle driverene er installert... *prøver hp sin internett-side* kommer tilbake med mer info... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Driver for "Intel PRO/Wireless 2200 Network Connection" er blitt installert på et "intel® pro/wireless 2200BG network connection" kort... burde vel være riktig det? Det blei ikke noen forbedringer... er det andre forslag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du trenger nok driverene til panelet. Sjekk i enhetsbehandling om noen enheter mangler drivere Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Du trenger nok driverene til panelet. Sjekk i enhetsbehandling om noen enheter mangler drivere takk skal du ha... skal teste det senere, så kommer jeg tilbake senere Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har sendt en mail til hp nå, og håper på å få hjelp der... kommer tilbake med raport om hva de skriver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå