Notatblokk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Pappa skal til Thailand og vil gjerne ha med seg et videokamera. Men hverken min far eller jeg har peiling på slikt, så jeg spør dere videoentusiaster. Noen tips? Helst ikke noe som koster mer enn en 4500,- Leste den sticky guiden, og forstod at i den prisklassen er det greit å gå for noe med 3 CCD-sensorer, og ikke alt for mye optisk zoom (?). Som et eksempel, hvordan vil dette kameraet være i den prisklassen i forhold til dette. Begge har lik optisk zoom og 3 CCD-sensorer. Og hvordan blir de to andre i forhold til dette, som koster litt mer, men har kun 1 sensor? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ville gått for NV-GS 320 framfor NV-GS 230, da 320 har en svært god optisk bildestabilisator. Om du ikke er avhengig av å koble på ekstern mikrofon, da. Den fikk jo også nest best i test i forbrukerportalen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, han trenger ikke mulighet for mic. Han er ingen erfaren bruker av slike ting Kommer nok ikke til å bruke det så mye etter denne turen, så derfor jeg sa at han sikkert ikke trengte å kline til med et kamera til 7000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå