Tomzern Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Syns dere at raidmax er et fett kabinett? Vurderer å kjøpe dette :http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=FU7728GB. Jeg personlig syns det er dritfett og billig, men hva syns dere? litt kult å vite... Det kan jo bli kult med noen katoder og sånt eller hva?... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Dette er tøft! 8) Men det så ikke så ille ut det som du linka til. Pen kasse! Sett inn en rød Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Dette er tøft! 8) Men det så ikke så ille ut det som du linka til. Pen kasse! Sett inn en rød Wow, det så tøft ut! :wink: Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Dette er tøft! 8) Men det så ikke så ille ut det som du linka til. Pen kasse! Sett inn en rød linken din fører rett til hovedsiden av microplex kan du si hvilket kabinett du tenkte på Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Sjekk ut Thermaltake kabinettene hos www.netconnection.no. De er jo bare rå. Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Dette er det jeg tror jeg kommer til å kjøpe. synes det ser rått ut. Har vurdert lian li, men det blir litt dyrt tror jeg. dette er både billig å kult ( med noen katode lys inni) Lenke til kommentar
goggi Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har dette kabinettet selv. Eneste grunnen til at jeg kjøpte det er at det er veldig lett. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Men det så ikke så ille ut det som du linka til. Pen kasse! Sett inn en rød Jeg har samme kabinett, men i sølv. Har også rød LED-vifte i døra - det ser vanvittig fett ut Kabinettet er helt topp til den prisen. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Vel jeg har ikke tenkt til å bruke så sykt mye penger på selve kabinettet, så dermed tenkte jeg kanskje at det kabinettet jeg linka til kunne være et kult utgangspunkt..Det der med rød vifte var et kult forslag! Takk Croyfer! Hvis jeg gidder, så kanskje jeg spanderer dette eller et av skyhawk-kabinettene på meg selv, men jeg vet ikke. .Er litt usikker :-? Lenke til kommentar
honnings88 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det lyseblå er det desidert tøffeste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Her har du mitt Det lyseblå er det desidert tøffeste. Det er jo lyseblått fordi det er ein blå katode i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå