nietsoj100 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! I oktober i fjor bestilte jeg en pc gjennom ett tilbud på jobben. Pcn kom i midten av desember og sammen med den kom det en til... Noen dager etter fikk jeg brev fra firmaet som jeg kjøpte den ene av der det sto at jeg ville bli kontaktet i løpet av de nærmeste dagene for avtale om levering av den jeg fikk for mye. Nå har det gått litt over en måned og jeg har ikke hørt noe fra dem enda og jeg har kun betalt for den jeg bestillte. Det jeg lurer på er om det er en regel som sier at den pcn som jeg har fått ekstra tilfaller meg hvis det går så og så lang tid før jeg hører noe? Det er to til på jobben som dette også har skjedd emd og de har heller ikke hørt noe. Er det ikke noe om at at en sak blir foreldet etter 3 mnd?eller gjelder ikke det dette? Håper noen der ute har kunnskaper om dette og kan svare meg. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 den tilfaller deg hvis de som sendte deg den ikke gjør krav på den. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 takk for raskt svar! Men sånn ca hvor lang tid har de på seg til og gjøre krav på den? og må de da feks skrive at de gjør krav på den\skal hente den eller lignende? og står dette skriftlig en eller anne plass i tilfelle det skulle bli no krangling om dette? Mange spørsmål på en gang her nå, håper du\dere orker og svare på disse:) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 i og med at de har sagt fra om at de vil ha den igjen, men ikke kommet med noen dato ville jeg purret på dem, og hvis de ikke svarer innen rimlig tid, ( for firmaer syns jeg responstid på e-mail bør være 1 - 2 virkedager) ville jeg tatt den i bruk hvis du har lyst. men behandle den pent, og ikke selg den med det aller første. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 ok takk igjen.jeg har sendt en mail til forbrukerrådet for og høre hva de sier om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå