Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei. Har funnet ut jeg skal kjøpe litt Weight Gainer. Men så ser jeg at det finnes så mange varianet, så jeg er litt usikker på hvilken som er god, både på smak og effekt. Hvordan er disse her f.eks.? Eventuelt disse? Ellers noen tips? Endret 23. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har selv muscle juice (ikke for å gå opp i vekt, men for å ha en protein og karboblanding etter trening) og er meget fornøyd med den. Har vaniljesmak og den smaker veldig godt. Noe av det beste jeg har smakt av karbo eller proteinpulver, og jeg har smakt litt forskjellig. Blander seg veldig fint ut også, men bland litt mer vann enn det står man skal blande, da blir den helt klumpefri, enkel å blande ut og vil fortsatt ikke smake utvannet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Morsom tekstlig beskrivelse av produktet: "med 55g protein pr servering av Ultimat Nutrition sin spesielle protein blanding, bestående av hele 4 proteintyper; (Mysekonsentrat, myseisolat, eggehvite og kasein)" Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ellers noen tips? Personlig foretrekker jeg å kjøpe karbohydrater og proteinpulver hver for seg, og heller blande som jeg vil. Blir billigere enn å kjøpe en gainer også Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Prøvde big mass sjokolade først. Styr unna denne smaken ihvertfall, smaker drit. Bruker nå muscle juice jordbær, og den er faktisk meget god. Føler/tror også den hjelper godt på vekta, har gått opp ca. 4 kilo siden jul, men kan ha andre grunner også. Men denne føles meget bra! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har drukket en 5 KG dunk med Muscle Juice (banan) selv, skal kjøpe en dunk til på mandag som skal stå på jobben. Smaken er fantastisk! Hvorfor drikker du gainer med vann? Du kan like gjerne bruke melk, da smaker det også bedre. Endret 26. januar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Takk for svar alle sammen. Tror jeg går for Muscle Juice i første omgang, for å se hvordan den fungerer. Når jeg har drukket opp en dunk med Muscle Juice, så skal jeg prøve Big Mass. Prøver bare begge for å finne ut hva som passer meg best. Takk. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det virkelig noe poeng bytte gainer om du blir fornøyd med MJ? Big Mass har jeg hørt smake pøkk som mange av PF's produkter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, egentlig ikke. Men liker å prøve ut forskjellige produkter. Hvis jeg er veldig fornøyd med Muscle Juice, så vil jeg nok fortsette med det merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå