Gå til innhold

Hvilken Weight Gainer skal jeg velge?


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

 

Har funnet ut jeg skal kjøpe litt Weight Gainer. Men så ser jeg at det finnes så mange varianet, så jeg er litt usikker på hvilken som er god, både på smak og effekt.

 

Hvordan er disse her f.eks.?

Eventuelt disse?

 

Ellers noen tips?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv muscle juice (ikke for å gå opp i vekt, men for å ha en protein og karboblanding etter trening) og er meget fornøyd med den. Har vaniljesmak og den smaker veldig godt. Noe av det beste jeg har smakt av karbo eller proteinpulver, og jeg har smakt litt forskjellig. Blander seg veldig fint ut også, men bland litt mer vann enn det står man skal blande, da blir den helt klumpefri, enkel å blande ut og vil fortsatt ikke smake utvannet.

Lenke til kommentar

Prøvde big mass sjokolade først. Styr unna denne smaken ihvertfall, smaker drit. Bruker nå muscle juice jordbær, og den er faktisk meget god. Føler/tror også den hjelper godt på vekta, har gått opp ca. 4 kilo siden jul, men kan ha andre grunner også. Men denne føles meget bra!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Takk for svar alle sammen.

 

Tror jeg går for Muscle Juice i første omgang, for å se hvordan den fungerer. Når jeg har drukket opp en dunk med Muscle Juice, så skal jeg prøve Big Mass. Prøver bare begge for å finne ut hva som passer meg best.

 

Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...