Gå til innhold

Forslag til serie overfylt av sarkasme, ironi og metaforer

Anbefalte innlegg

Jeg skulle likt og fått noen anbefalinger om noen wity shows fylt med sarkasme, ironi og stort forbruk av metaforer. Har nylig sett House M.D. opp til sist utgitte episode i sesong fire, og er på ivrig jakt etter en serie med humor i samme stil. Andre serier med nogenlunde samme humoristiske stil er Dead Like Me, der er en serie spekkfull med sarkasme og andre artige komentarer. Burde ha kommet på ett eksempel til eller to, men der svikter hjenen min meg. Så, er det noen som har noen gode forslag til andre artige serier i samme stil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle likt og fått noen anbefalinger om noen wity shows fylt med sarkasme, ironi og stort forbruk av metaforer. Har nylig sett House M.D. opp til sist utgitte episode i sesong fire, og er på ivrig jakt etter en serie med humor i samme stil. Andre serier med nogenlunde samme humoristiske stil er Dead Like Me, der er en serie spekkfull med sarkasme og andre artige komentarer. Burde ha kommet på ett eksempel til eller to, men der svikter hjenen min meg. Så, er det noen som har noen gode forslag til andre artige serier i samme stil?

Jeg vil vel tippe at Entourage og Californication kommer under den kategorien? :) Begge seriene har en ganske sarkastisk humor til tider i hvert fall.

Lenke til kommentar

Califonication var en jeg kunne brukt som eksempel også, så på den i jul. Har ikke sett Entourage, så jeg får prøve den, har den noen likheter med de Califonication, house, og dead like me så burde den være vært en titt.

Har ikke sett black adder, mye grunnet mr. been er med, men får titte på en episode der også.

Kan nevne at serier som ene og alene er humor serier, ikke faller helt i smak. Da sikter jeg spesielt mot dem med studio latte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...