Disorder Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg gleder meg veldig til det nye mario kart til wii! Noen som vet noe om når det kommer? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Andre kvartal• Mario Kart Wii (Bergsala) Er i alle fall det som står på nintendo.no Ser nok ut til at det kommer i løp av mai/juni. Gleder meg stort til dette, Mario Kart blir alltid bra! Endret 23. januar 2008 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Klikk for kilde Enig! Jeg storkoser meg fortsatt med double dash. Det blir jo enda kulere med wi-fi! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er ikke sikkert at tothegame har oppdatert releasen på mario kart i og med at det er satt samme "utgivelsesdato" i USA og Europa. Spillene bruker som regel å komme en stund etter til Eurpoa enn USA. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er ikke sikkert at tothegame har oppdatert releasen på mario kart i og med at det er satt samme "utgivelsesdato" i USA og Europa. Spillene bruker som regel å komme en stund etter til Eurpoa enn USA. Dessuten er det stor mulighet for utsettelse[r]. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Det er ikke sikkert at tothegame har oppdatert releasen på mario kart i og med at det er satt samme "utgivelsesdato" i USA og Europa. Spillene bruker som regel å komme en stund etter til Eurpoa enn USA. Dessuten er det stor mulighet for utsettelse[r]. Det er det alltid. Jeg håper det ikke kommer så seint ihvertfall! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Kommer til å bli grisespennende. Er det noe nytt i denne mariokartversjonen bortsett fra wifi? Eller blir det doubledash wiiedition? Håper de slenger inn battlemode som i det første mariokartspillet. De mapsa som var med der var legendariske. Ellers håper jeg å se ranking osv slik at man føler at man får en viss progress av å spille online. Endret 23. januar 2008 av discostu Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Var det ikke så at man får med et ratt med spillet? Eller er keg helt ute på viddene? Anyhoo, sannsynligvis blir dette spillet dyn-O-mite Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skal følge med et Wii-ratt ja. Men vet ikke helt hvordan det skal bli å kjøre mario kart ved å sitte å vende å snu på wii moten da.. Håper de kommer med en smart løsning! Og er det tilbake til det gamle med en person pr bil? Altså ikke i par som i double dash? Lenke til kommentar
phex Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Og er det tilbake til det gamle med en person pr bil? Altså ikke i par som i double dash? Jepp. Skal også være mulig å kjøre moped istedenfor bil har jeg hørt. Endret 23. januar 2008 av phex Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, motorsykkel er også inkludert! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ellers håper jeg å se ranking osv slik at man føler at man får en viss progress av å spille online. Om det blir så sier eg "Oh mighty god, hallelujah!" Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du kan ta triks, som f.eks 360, for å få en lite boost når du lander. Spillet har 16-player online mener jeg å huske (eller er det 12). Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mener å huske det var 16 jeg også Men dette rattet som er inkludert kommer nok til å heve prisen her i Norge -.- Lenke til kommentar
phex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Men dette rattet som er inkludert kommer nok til å heve prisen her i Norge -.- Mulig, men vil man kunne kjøpe ekstra ratt? Blir litt kjedelig når en sitter med ratt mens de andre spiller uten. Håper også disse er tilgjengelige samtidig som spillet blir sluppet. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper rett og slett rattet ikke gir en altfor annerledes opplevelse ettersom jeg pokker meg ikke orker å kjøpe tre sånne til hver av wiimotene mine Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Masse nye screenshots! http://www.wiiinsider.de/images_080218-mariokart.php Ryktes sterkt om release 25 april i europa nå........ SIKLE. GOTY for meg uansett hehe. Så teit er jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå