RamGuy Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen måte jeg kan sette opp en titan bane, hvor jeg kan spille offline? Med Battlefield 2 så var det jo bare å fyre opp en lokal standalone server og spille på den, men jeg finner ingen standalone server i Battlefield 2142? Er det ingen måte jeg kan få trent meg litt offline før jeg blir fullstendig slakta online? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tok vist seieren litt på forskudd. Nå har jeg altså lastet ned denne Det skal altså være en "Battlefield 2142 v1.40 Windows Server" Men når jeg satt opp en lokal "dedicated" server og prøvde å joine den, så blir jeg kastet ut fordi jeg visstnok har en "modified version of the game" Så jeg for beskjed om å bruke den siste offisielle versjonen igjen. Hva skal dette bety? Jeg lastet jo ned server for v1.40? v1.40 er da siste versjon? Og det er jo den jeg har. Jeg har null problemer med å joine andre online servere. Hva er dette for en feil? Hvordan kan jeg fikse på det? Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøp deg BF2 isteden... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøp deg BF2 isteden... Har alle Battlefield spillene Hva har det uansett med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kjøp deg BF2 isteden... Har alle Battlefield spillene Hva har det uansett med saken å gjøre? Liten vits i å trene på bots, like greit å gjøre det "the hard way". Kan jo kansje lage en soldier til å trene litt med. (hvis du er en stats whore, og hvem er ikke det ) Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kjøp deg BF2 isteden... Har alle Battlefield spillene Hva har det uansett med saken å gjøre? ok beklager spamet nå er jeg i godt humør fordi jeg får BF2 med alle ekstrapakkene Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Velg en server med færre spillere så dør du også sjeldnere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Men problemet er jo at det også skjer når jeg skal hoste lokal spill med venner, og virtuelt over hamachi osv.. Jeg er den eneste med god nok nettlinje (de andre har jo brannmur sperre i router også), samt kraftig nok PC til å både hoste og spill på samme maskin. Og det er jo utrolig kjipt at jeg da ikke får joinet spillet. Mens alle vennene mine får til å joine Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 innstaller spillet på nytt. husk å patche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå