Gå til innhold

problemer med FIFA 08 online

Thorvaldo

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt problem er at når jeg inviter noen eller tar en quickmatch så kommer laget jeg har som favoritt opp på begge spillerne. Jeg kan velge hvilket lag jeg skal være, men det virker som om ikke den andre spilleren for valgt. Så står det plutselig at rommet er stengt.

Det rare er at noen ganger funker det, men som regel ikke.

Håper på hjelp her folkens!

T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skal spille quickmatch online så står det ditt favorittlag på begge spillerne, og hans favoritt lag på begge spillerne.

Dere får ikke se hva hverandre velger før begge er koblet sammen hvis du skjønner, og når dere har fått en forbindelse (blitt koblet sammen) Så kan dere velge lag. (Det hender at du kan velge lag, selvom det ikke er koblet til enda)

Og grunnen til at det plutselig kan avsluttes kan være pga han ikke ønsker å møte deg, eller dårlig forbindelse med deg eller han.

Det er absolutt ingen problemer med spillet ditt.

Lenke til kommentar
Grunnen til at alle kamper ikke funker er tilkoblingstypen din, dvs NAT typen din! Har du NAT3 vil det være begrensa hvem du kan spille mot! har det sånn selv og det SUGER :thumbdown:

Jeg har en teori om at dette ikke stemmer. Jeg har NAT2, og får fortsatt opp mange "this session has ended"-meldinger. Jeg tror det er en bug i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og spiller FIFA 08 selv online for øyeblikket. Problemet du beskriver tror jeg de aller fleste har. Mitt lag er Liverpool, og før man kan velge lag er også motstanderens lag Liverpool. Dersom motstanderen din vil møte deg, og forbindelsen fungerer, vil begge parter få anledning til å velge lag. Det er dessverre en høy feilprosent på hvorvidt forbindelsen faktisk lykkes i FIFA 08.

Dette er likevel ikke det største problemet. Det største problemet er definitivt de som hopper ut av kampen fordi de ligger under. I Pro Evolution Soccer må man faktisk velge å avslutte selve spillet for å kunne forlate kampen, noe jeg synes burde vært gjort med FIFA 08 også.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og spiller FIFA 08 selv online for øyeblikket. Problemet du beskriver tror jeg de aller fleste har. Mitt lag er Liverpool, og før man kan velge lag er også motstanderens lag Liverpool. Dersom motstanderen din vil møte deg, og forbindelsen fungerer, vil begge parter få anledning til å velge lag. Det er dessverre en høy feilprosent på hvorvidt forbindelsen faktisk lykkes i FIFA 08.

Dette er likevel ikke det største problemet. Det største problemet er definitivt de som hopper ut av kampen fordi de ligger under. I Pro Evolution Soccer må man faktisk velge å avslutte selve spillet for å kunne forlate kampen, noe jeg synes burde vært gjort med FIFA 08 også.

Det finnes ikke noe mere irriterend enn personer som kobler fra 1 minutt før kampslutt, hvis de ligger under. Det burde bli regnet som tap.

Lenke til kommentar

Definitivt. Om ikke annet, så burde den parten som er igjen få tilkjent seieren, men den som dropper bør få tap. Blir jo det samme som å droppe fra et ranked SC-game feks. Virker som om den online-løsningen er helt halvveis (haha helt halvveis). Også jævlig irriterende med folk som pauser i et jævla kjør. Det gjelder spesielt på "be a pro".

Lenke til kommentar
Definitivt. Om ikke annet, så burde den parten som er igjen få tilkjent seieren, men den som dropper bør få tap. Blir jo det samme som å droppe fra et ranked SC-game feks. Virker som om den online-løsningen er helt halvveis (haha helt halvveis). Også jævlig irriterende med folk som pauser i et jævla kjør. Det gjelder spesielt på "be a pro".

Helt enig. Et annet problem ang. "be a pro", er at alle skal vise hva de kan og nekter å gi fra seg ballen. Er liksom ikke det som er poenget med spillmodusen. Det ødelegger mye. Tidligere i dag løp en lagkamerat inn og snappet ballen fra meg da jeg var alene med keeper, for deretter å rote den bort i en forsvarsspiller. Genialt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...