Xecuter Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis. Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis. Ja det hørtes ut som alt mulig rart Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis. Og jeg spiser alt ifra loff til kneip. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Eeey, jeg mente det seriøst Da var jeg endelig i Gullkorn kategorien Endret 23. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Alt fra Battlestar Galactica til Star Gate.. Hva er det imellom der da? Star Trek og Star Wars? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Alt fra Battlestar Galactica til Star Gate.. Hva er det imellom der da? Star Trek og Star Wars? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det jeg egentlig mente var at b og s var langt fra hverandre når det gjaldt alfabetet Men ser nå at jeg kanskje skulle valgt to forskjellige kategorier Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ville ikkje sagt att gullkorn e ein bra ting Marius Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Det jeg egentlig mente var at b og s var langt fra hverandre når det gjaldt alfabetet Men ser nå at jeg kanskje skulle valgt to forskjellige kategorier Ro, ro, ro din båt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dårligste "gullkorn" ever Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor kult er det ikke å hete Marius? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor kult er det ikke å hete Marius? Fire elper og tre syltetøy er også godt! Særlig med venstre fot. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Som sagt, kult... Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor kult er det ikke å hete Marius? Fire elper og tre syltetøy er også godt! Særlig med venstre fot. Det heter LP-er og tresyltetøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå