JoeTheLion Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Har det problemet at når jeg stikker øretelefonpluggen inn i laptoppen min så skrur ikke den innebygde høytaleren seg av! (Altså lyden kommer i hodetelefonene og den innebygde høytaleren samtidig!) Høytaleren skrudde seg alltid av før! Kan jeg skru høytaleren av manuellt på en eller annen måte? 1,5 år gammel laptop, bruker winXP. Takk for all hjelp!! Endret 23. januar 2008 av JoeTheLion Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan jo muligens være noe galt med drivere til lydkortet? Forsøk å oppdatere driverne, og prøv igjen =) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det kan være at lydmodulen er ødelagt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Her er det nok kontakten som er ødelagt. Den skal koble fra intern høyttaler i det ekstern enhet kobles til. Skru opp å se om du kan se noe i selve kontaktpunktet i PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå