m99 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 SP3 skal være bittelitt raskere enn SP2, men er det noe annet nytt der? Nye eller oppdaterte drivere så jeg ikke noe til og programmene er de samme gamle som XP2 hadde. Jeg vet jeg har lest at det var noen nyheter, men husker ikke hva de var, noen som vet/husker? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Man kan slippe å skrive inn lisensen når man installerer XP (SP3), sånn som Vista. Her kan du se flere nyheter. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vil tro at det er med oppdaterte drivere, men kanskje ikke? Da kan du uansett integrerer de fleste drivere ved å bruke DriverPacks (http://driverpacks.net) og lage deg en ny SP3CD med de siste driverne for det meste. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Er godt kjent med nLite så en oppdatert og massivt rensket CD får jeg nok lagd med til den virkelige installasjonen. PC-en jeg nå har testet SP3 på "er" en Intel 965, skal teste på en 915 også. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 når kommer sp3 egentlig, er litt sugen på å reinnstallere windows med nlite men venter til sp3 kommer, så er det lenge til den kommer ? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 når kommer sp3 egentlig, er litt sugen på å reinnstallere windows med nlite men venter til sp3 kommer, så er det lenge til den kommer ? Er vel ingen satt noen dato, men kan tippe i mars en gang kanskje. De vil vel uansett få ut SP1 til Vista først, som kommer nå i februas Lenke til kommentar
m99 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har sett at det spekuleres i 15. februar for begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå