Gå til innhold

Må man formatere mer enn C:??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Det holder å formatere/reinstalle disken du har OS'et ditt på. Om det er på C:, D:, F: eller K: spiller ingen rolle.

//sindre

Lenke til kommentar

helst ikke ha C: større enn 10 gig det er en kjent sak windows roter hvis den får større plass å boltre seg på. Du trenger kun å formatere C: hvis du vil lage partitionen mindre eller større senere er det bare å bruke partition magic den vil ikke ødelegge noe i os ditt :wink:

Lenke til kommentar
helst ikke ha C: større enn 10 gig det er en kjent sak windows roter hvis den får større plass å boltre seg på. Du trenger kun å formatere C: hvis du vil lage partitionen mindre eller større senere er det bare å bruke partition magic den vil ikke ødelegge  noe i os ditt  :wink:

Tull og tøys? Er ikke win9xx vi holder på med lenger. Har en wd 100GB som er formatert til 94GIB fat 32 og har ikke mer rot nå en da eg hadde små partisjoner, ble drit lei å få beskje om at det var ikke plass når eg overførte store filer. Derfor store partisjoner.

Partition magic bruker eg ikke lenger, den laget bare rot ved å flytte og lage større partisjoner. Har versjonene 4, 5, 6, 7, av partition magic.

Bruker gode og gamle fdisk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...