Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny rimelig bilstereo

amb13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lur guttonge...då har han ikkje handla nokk på biltema til å veta at det meste som dei selger holder max nokre måndar.....

Detr gjør ikke noe, er jo bare å bytte til ny da ;-)

Jaja....får håpe han bur nær ein biltema butikk då:)

Faktisk så har jeg god erfaring med biltema ting.

Har en biltema batteridrill, bruker den nesten dagli, og den har nå hold i 5år.

Og jeg har defrost vifte i båten, den er 7år gammel, ikke pen sak, men funker fortsatt akkurat som ny.

Så jeg er fornøyd.

Endret av KJLHGKJYHTGDF
Lenke til kommentar

At man ikke kan ta hensyn til at folk er forskjellige?

Det er en grunn til at folk kjøper små cd-spillere til 100,- på Nille og syns det låter knall.

Det er forskjell på folk, og hvilken evne de har til å oppfatte musikk.

Så om du syns en sony og en Pioneerspiller låter like bra, så bra for deg, da sparer du mye penger på bilstereo.

Jeg hører lett forskjell på sånne spillere, og jeg får fnatt av billige cd-spillere og headsett, jeg har ikke ett headsett som koster under 1800,- da jeg er heller kresen.

Og når du er nede på rundt 1k, så har sony større mulighet til å ultraprodusere en mye bedre spiller til 1k, en hva Pioneer kan, da Sony er mye større, så det å si at en 1k Sony-spiller er bedre enn en 1k Pioneerspiller kan fort bli ord du må bite i deg.

Og når du ligger på rundt 1k for en spiller, så bør du heller gå for funksjoner, linjeutganger osv enn lydkvalitet, for det er det skralt av i forhold til en spiller til rundt 4-5k uansett.

Men biltema hadde jeg holdt meg unna uansett, de har mye bra verktøy osv, men stereo fra den kanten er heller skrale greier :p

Men jeg syns og en spiller til 4k fra pioneer låter bedre enn en til 4k fra Sony, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Hei

Skal selv kjøpe en forholdsvis rimelig spiller i båten.

2 ting skal den ha, det er usb tilkobling og fjernkontroll.

Så har ett lite spørsmål, angående disse fjernkontrollene.

Hvordan er rekkevidde og "synsvinkelen" på ir signalet?

(horisontalt og vertikalt)

Grunn til at jeg spør om dette er at spilleren står på babord (høyre side) og styre posisjonen er på strybord (venstre side)

Flere av de bannlyste sony spillerne som denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=51126 har usb og fjernkontroll

Beklager at jeg invadere tråden din andash

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...