Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny rimelig bilstereo

amb13

Anbefalte innlegg

hei

Den gammle radioen i bilen tok kvelden idag. Trenger dermed en ny radio/mp3 spiller. Ønsker ikke å legge i noe spesielt med penger, rundt 900-1000 pluss minus. eneste kravet er at den må ha radio og ha mulighet for å koble til en mp3spiller, gjerne en ipod.

Har null peiling på disse sakene så så mye informasjon som mulig hadde vært greit.

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony er et godt valg med tanke på kvalitet/pris. Godt forhold, i mine øyne.

Har sjølv en sånn jævel med mp3, usb, aux og sikkert en masse anna jeg ikke har peil på - kosta 1200 kr på svenskegrensa, og - jeg har hørt om folk som har fått den billigere her.

-

Lenke til kommentar
hadde og en sony for 3-4 år siden. knallfornøyd med den spilleren.

Regner med at de som hater sony ikke har prøvd det på et par år å derfor kommer med slike uttalelser.

Det er jo akkurat motsatt... Eldre sony spillere er ok, men de har tapt seg veldig de siste årene. Hater ikke sony jeg, men man får spillere som låter bedre, til nesten samme pris, om man ikke handler på biltema da....

Har selv jobbet med bilstereo i snart 20år, og testet veldig mye forskjellig opp gjennom tiden, så litt kompetanse bør jeg jo ha da ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke Sony låter forferdelig,derfor Bullshit.....

Da virker det mere som det er ørene dine det er noe galt med, iom at så mange mener det samme som meg... eller??

Hva har du samenlignet sony spillere med da? og har du testet de sammen med andre spillere, på en og samme installasjon feks?? Kom med en sony spiller til 1k, og sammenlign den med alpine eller pioneer til 1k... er den bedre, så skal du FÅ en toppmodell fra sony ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Ja det må det være,at ikke jeg har tenkt på det før....

Beklager O store bilstereo Gud,da er det nok ørene mine som har spilt meg et puss.

Beklager igjen,skal ikke uttale meg om mine erfaringer på forumet her mer,da min kompetanse var basert på dårlige ører.

Lenke til kommentar

Hadde en sony xplod for et par år siden, og nå har jeg en pioneer.. er det noe forskjell? Ikke faen.. sony spillere kostet da 1000kr, og jeg gav 1400 for pioneer spilleren for ca 6 måneder siden.. En kompis har også den samme xplod spilleren i bilen sin, og jeg kan vel ikke akkurat si noe annet enn at den spiller veldig bra! Mange tilkoblingsmuligheter og mye ekstra stash.. Er kanskje en større kvalitetsfølelse over pioneer spilleren, men lydkvaliteten kan umulig være noe bedre.. Og jeg er sykelig kresen på sånne ting, så ville nok ha hørt om sony spilleren ikke holdt mål..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hadde og en sony for 3-4 år siden. knallfornøyd med den spilleren.

Regner med at de som hater sony ikke har prøvd det på et par år å derfor kommer med slike uttalelser.

, om man ikke handler på biltema da....

En på jobben kjøpte av de nyeste på Biltema, og han hadde en nesten ny Sony, som guttungen hans skulle få.

Men Biltema spilleren spilte mye bedre, så guttungen ville heller ha den. Den var faktisk mye billigere en hva Sonyen kosta i fjor.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...