Gavekort Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Går det ann å putte på en 3-pins vifte i vanlig strøm, hvis det ikke går, kan jeg da kjøpe en plugg som driver 3-pins vifter med 12v DC strøm? Grunnen til at jeg spør om dette er fordi mikroplex ikke har noe annet en 3-pins vifter som er 60mm! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 du får kjøpt overganger fra 4 pin molex til 3 pin viftekontakt. vifter til pc går på 12V Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dewil: Når ting går på 3 pins kontakter som er på hk, er det ikke 5v da? For da blir det jo skrekkelig mye mer støy på 12v.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Det er ikke så viktig lenger, jeg fant en 12v 2-pins vifte som står som stock i kabinettet, jeg har skifta ut vifta uansett.. den er litt stor, men samma det! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dewil: Når ting går på 3 pins kontakter som er på hk, er det ikke 5v da? For da blir det jo skrekkelig mye mer støy på 12v.. 3 pins hk kontakter har 12V. Enkelte hovedkort har mulighet til å sette ned spenningen for å dempe støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå