7r Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fikk et MSI ATI Radeon HD 2600 Pro i går. Men det såg ut til å være litt skadet på den ene kondensatoren (eller hva det er...), det ser ut som det har gått av en bit (den var å finne i kjøleribbene). Se nærbildene av dette: Jeg vet ikke om dette er av betydning, men jeg synes det bør sjekkes opp, så jeg vet om jeg skal sende kortet tilbake. Endret 23. januar 2008 av 7r Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde nåkk sendt det tilbake men ser ut som at det bare er en liten spole, å isåfall tror jeg ikke den skaden der skal ha noe å si. men send inn for å være sikker Lenke til kommentar
7r Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg bruker kortet nå, og det fungerer fint. Kjedelig å vente på nytt kort, da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Om det virker helt fint så er det vel ikke noe problem. så lenge du ikke blir plaget i fremtiden Lenke til kommentar
7r Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, er vel ett-års garanti på disse kortene? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 er nok det i værtfall! er jo 5års reklamasjon men 1-2års garanti ,, er som regel 2år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå