thunstad Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 får det til å høresut som det er 2 sponplater på 120CM ... (ja du får det til å høres sån ut ... selv om det ikke er det ....... hører du det !!!) Nå får du F... meg gi deg. Det er du som hele tiden snakker om 2stk plater. Alle andre bla meg selv har kun snakket om 1 stk plate. Det blir ikke som før. Det blir en sponplate på 120cm bredde som blir delt til to. Altså en på hver side. Jeg syns jeg pressiserer ganske godt her at det er snakk om en sponplate og når jeg nevner to er det snakk om personer og ikke sponplater da det alleredet er nevnt en sponplate GOT IT? Gidder ikke svare på dine meldinger lengre da vi to begynner å skli litt "OFF TOPIC", men det er godt å høre at du også har forstått at det er en plate og ikke to. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Heisann.. jeg var på OSLOLAN.. må inrømme at det ble liten plass.. men jeg klarte meg med en kasse, reciever og 17" skjerm.. det blei litt kukent på slutten når all søppla samla seg på bordet, men det skal gå bra.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Har en 19" CRT som er langtifra noen shortneck og uten hyller så vil jeg utvilsomt få et lite plassproblem, selv om det går med litt goodwill hmm, kanskje jeg kan bruke TG som unskyldning for å kjøpe LCD? ^_^ Samme her. Jeg har en 19" som bygger noen cm jeg også (ca 47cm)og da er det ikke mange cm igjenn til tastaturet . Vi får hjelpe hverandre med å finne løsninger for bedre plass. Mye kan forbedres med et par planker og noen skruer. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 man får håpe at han på andre siden har liten lcd skjerm som du kan dytte i fanget på`n Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Løsning: Tablet(t) PC Lenke til kommentar
letmein Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 med 60cm, så får man håpe at TG har blitt über sponsa og alle deltakere får LCD skjerm utlevert.. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Fint at jeg ikke trenger å tenke mer på dette problemet, da jeg har en 17" LCD Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 ikke problem for meg skal kjøpe meg 19" lcd til tg 8) Lenke til kommentar
OeO Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg og en venn som skal på tg (for første gang), tenkte på å legge en plate mellom/over pc-ene våres. Funker dette ordentlig i praksis liksom? OG er det noen regler? Ps: med tanke på at de endret dybden, hvor mange flere kommer på TG03 enn TG02??? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Burde gå fint med å legge en plate fra ett tower til ett annet såfremt towrene er like høye Angående regler om dette så er jo eneste kravet at det skal være relativt trygt Er vel ca 5-600 ekstra deltagere i år. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Mr. Leipsland. Åssen i huleste kan du si at 60cm er godt nok? Har nettop målt her hjemme. Og vettu hva? tastaturet stikker 1cm ut fra bordet i så fall da hvis du mener at det er nok, så synes jeg synd på deg.... Jeg skal lage bordforlenger, det er nå helt klart.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Mr. Leipsland. Åssen i huleste kan du si at 60cm er godt nok? Har nettop målt her hjemme. Og vettu hva? tastaturet stikker 1cm ut fra bordet i så fall da hvis du mener at det er nok, så synes jeg synd på deg.... Jeg skal lage bordforlenger, det er nå helt klart.... Sett tinga litt på skrå da Jeg sier at 60cm er nok fordi flere partyer som Dreamhack (verdens største inntil TG03 er i gang) har hatt 60cm dybde. Skal selv lager noe hylle/forlenger styr, men 60cm er *nok* selv om det ikke er samme luksus som vi har hatt tidligere. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har ikke testa eller målt ennå. Men utstyret mitt er svæææært! (Sier dama ) Har en tung og stor Sony 19" + en stort addtronics servertower. Gruer meg som ei sild til TG ang plass. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 noen som vet hvor tykk plata på tg er? Tenker på å utvide plassen litt ja... Og hvor langt det er mellom bordene? Noen regler som sier at vi ikke kan skru i bordene/lime? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Plata skal visstnok være 22mm tykk Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Aiai, da er det bare å begynne snekringa Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Får kanskje komme meg heim å måle litt.For å sjå om det går ann å bruke min 15" crt skjerm.Så slepper eg å *stresse* med å bygge forlenger etc. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 whine whine whine! la oss nå slutte å klage over plassen og heller være glade for at flere folk slipper inn i år! ok! så vi får ikke like god plass som vi har hatt før, ok! det blir trangt! ok! man har ikke best plass til mus og tastatur! er vi gamere? NEI! (i alle fall ikke jeg) etter erfaring, så er det ikke sååå mye av tiden på TG som blir brukt til faktisk å sitte å hamre på knappeturet og glo på skjermen.. men det er meg da.. jeg synes egentlig at folk skal være glade for at de (tg-folka) har mekka slik at flere har tilgang til denne happeningen i år.. tenk så kjipt det hadde vært hvis du var den uten billett.. bare pga at folk ville ha større bordplass.. hm.. litt på spissen.. ja ok! men! det er bare fem dager.. det er TG.. hvem gidder å lenke seg til stolen liksom? man drar ikke på tg for å nistrirre/trykke/spille/osv.. man drar for å ha det morro, møte kjente/ukjente, skaffe seg nye erfaringer/ting og føle atmosfæren i vårt alles elskede TG-skip så! slutt å klage! og mekk en hylle til tinga! hvis alt er så jaevli ille! sett pcen under bordet! og stfu! makan til whine vær gla du har billett! ikke alle har fått det en gang! nuff said! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 aiai, der var det meninger ja.... Men noen som vet om det er lov å skru/lime i plata, eller om det i det hele tatt er lov med et diskre lite påbygg? Trenger jo ikke å lage noen merker ellerno... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 etter erfaring, så er det ikke sååå mye av tiden på TG som blir brukt til faktisk å sitte å hamre på knappeturet og glo på skjermen.. men det er meg da.. nuff said :wink: Bordene blir skrapa etterpå, så du kan vel skru og lime så mye du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå