Gå til innhold

skal reinnstalere pc? Hvordan slippe å innstalerre programmer på nytt?

Anbefalte innlegg

Skal reinnstalere pcen min, og lurer på den smarteste måten å slippe å innstalere f. eks office og photoshop på nytt etter at windows er innstalert på nytt? Grunnen til dette er at jeg ikke har innstalasjons cdene til mange programmer.

Endret av jorgen_re
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal reinnstalere pcen min, og lurer på den smarteste måten å slippe å innstalere f. eks office og photoshop på nytt etter at windows er innstalert på nytt? Grunnen til dette er at jeg ikke har innstalasjons cdene til mange programmer.

Du kan ikke få i pose og sekk. Eneste mulighet er å bare oppgradere/reparere Windows. Men da får du ikke en helt ren installasjon og eventuelle problemer kan bli overført til den nye installasjonen.

Skal du være helt sikker på at du har en helt ren installasjon, må du nok formatere c: disken din, legge inn Windows og alle programmene på nytt.

Er nok ingen utvei, da du ikke kan kopiere office katalogen og legge den inn på nytt.

Lenke til kommentar
OpenOffice er fritt og gratis, og som oftest like bra som MS Office (i noen tilfeller bedre også).

Av bilderedigeringsalternativer har vi f.eks GIMP, men jeg vet ikke om det er fullt like avansert og kraftig som PS.

Holder meg til piratebay når det gjelder programmer. Som oftest er gratis programmer noe dårligere (min mening).

Lenke til kommentar

Stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
(Min uthevelse)

Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...