IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg lurer på om noen har sett etterfølgeren til dark cloud noe sted, det heter dark chronicle men jeg har bare sett det i en butikk hittil og der koster det 599 kr. alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 glemte å si det er ett ps2 spill, men så var det også derfor jeg postet den i konsoll-tråden. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 kazaa? ju gødd dæmm ammatør... menneh, snowman; hvis du finner ut noe, gidder du å si fra til meg oxo, da? så skal jeg si fra hvis jeg finner ut noe... som jeg har bråka mye med før på forumet her, så synes jeg Dark Cloud er et av de mest geniale PS2-spilla som noensinne har eksistert (nei, jeg modifiserer ikke den uttalelsen), og jeg synes oppfølgeren ser veldig spennede ut... /me skal si fra... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 ja, spillet er genialt, like gøyt som zelda ocarina og time faktisk. men nå er jeg kommet til siste byen tror jeg og kan bare bruke mannen med øks og hamrer, han er elendig dårlig og jeg har ikke giddet levle han. maskingevær fyren min knekker absolutt alt med starbreaker og hovedfyren min tar alle fiender med 1 slag og kjemper med ett par til . Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hehe, det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg ser at du har KLIN IDENTISK gjennomgangsmåte som meg... men hvis du bare lærer deg å bruke spesialangrepene til mr. Øks, så går det bra etter hvert... og det er bare det nivået du kommer til å måtte slite med ham på... lykke til videre... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det heter Dark Cloud 2 og har akkurat blitt lansert i Amerika, så man må nok vente ei stund før det kommer hit i butikkene... Og btw. PS2 folk, det er Cel-shada =) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 det visste jeg jo for tre måneder sia oxo, og det bryr meg midt på ryggen! jeg må vel innrømme at jeg oxo trodde det ville komme under tittelen DC2... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hmm, så det på vår kjære yeeeeeeeeeeeeeeeeees.com, til $45, men så så jeg at det var NTSC-versjonen... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 cel shading kan være utrolig bra det, men også utrolig dårlig... er vel bare i adventure spill som zelda og dc det er vits og ha det egentlig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 så ille enig med deg der... hehe, var lixom ikke det HELT store i det racing-spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå