Soldierr Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva syns dere om Scream aim fire? Selv er jeg litt usikker.. Er ingen sanger jeg er helt gæren etter enda, men kanskje det kommer etterhvert. Dere kan høre hele på myspace-siden til bandet, eller skaffe det på t-sider http://www.youtube.com/watch?v=lMiccNVb7hQ Her er waking the demon sykt rått riff!! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har hørt gjennom det noen ganger nå og må si at det ikke var så ille som jeg trodde. Liker godt Hearts Burst Into Fire og Disappear. Eneste jeg synes skuffer er vokalen, men det er tilgivelig siden vokalisten hadde en operasjon. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Syns den nye stemmen hans er bedre jeg, den var litt for lys før, spessielt i noen sanger. Endret 23. januar 2008 av Soldierr Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Den er ikke bedre, men etter å ha hørt litt mer på plata er den ikke så verst. Er vel bare forandringen fra de forrige utgivelsene dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå