_Johan_ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har tenkt å ta det store skrtitte å kjøpe meg en bok, jeg leste at noen anbefalte denne boken: Deitel & Deitel, How to program C++, Er det noen som har noe store innvendinger mot den? Er foresten dette riktig bok? -> http://www.deitel.com/books/cppHTP4/images...pHTP4_large.jpg ??? Tanx Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ser riktig ut det. Skal være en bra bok, Deitel-bøkene er generelt veldig bra. Lenke til kommentar
striky Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vi bruker Object-Oriented Programming in C++, fourth edition, Fra Sams. Jeg synes den er veldig bra. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du har kansje sett min tråd, vel jeg har selv nå bestilt den boken, gjorde det den 25.02 fra Bokkilden.no, så skal bli spennende å se. Det skal visst være den Lær deg C++ boken som det har blitt solgt flest eksemplarer av, ca 250 000 ekemplarer. Skal bli spennende å se om boken kan lære meg C++, for ikke å snakke Programmering i det heletatt, jeg er nybegynner på området, total n00b. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå