hakongram Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har Chess kontant på min Sony Ericsson S500i, men på noen av kontaktene mine så får jeg ikke sendt sms hvis ikke jeg svarer på en sms som jeg allerede har fått av den kontakten. Det virker som om det er helt tilfeldig hvem det gjelder, noen fungerer helt greit mens andre får jeg altså ikke sendt sms til. Noen som har en ide på hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
Hkon666 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det stod da jeg kjøpte telefonen at man ikke kunne bruke chess sim-kort. Så kanskje ikke så rart at det lugger litt Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det stod da jeg kjøpte telefonen at man ikke kunne bruke chess sim-kort. Så kanskje ikke så rart at det lugger litt Funker jo fint utenom at jeg ikke får sendt sms til et par utvalgte uten å ha fått melding fra de først. Kjøpte min fra Hong Kong også, så flasha'n om til å få norsk T9 osv Lenke til kommentar
origin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 har selv en se og chess men har ingen problemer med det. heller ikke da jeg bytta fra nokia til se. heller ikke da jeg gikk over fra telenor og over til chess med se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå