Gå til innhold

Conan, bloddryppende morro


Mazeking

Anbefalte innlegg

Vil anbefale alle som er ute etter litt sverdsvingene action ispedd litt pupper og lår og ta en kikk på Conan. Må si det spillet er bra. Er du fan av spill som Devil May Cry og Onimusha fra ps2 så er dette spillet midt i blinken. Har kost meg en del timer med dette. Sånn passe vanskelig er det også. Tror jeg brukte 10 minutter på å ta bossen Sand Dragon.

 

Primært har jeg forsøkt å spille med tohåndsvåpen og jeg har spytta mye poeng inn på spesialisering her. Har etterhvert begynt å veklse mellom alle tre våpenkombinasjoner. Etter møtet med Sand Dragon så skjønner man kjapt at skjold kan være kjekt å ha selv for en råsterk barbar som Conan.

 

Spillet inneholder mye avhogging av lemmer samt blod og gørr. Ikke akkuratt noe for Per på 8 år....

 

Noen andre som spiller dette spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv har jeg nettopp spillt gjennom god of war 1 som er i samme sjanger, gleder meg til å ta fatt på God of War II.

 

Er det noen som har spillt både Conan og God of War som kan komme med en sammenligning? er Conan mye bedre , eller er det en nedtur sammenlignet med GoW ?

Kanskje dra inn sammenligning av Heavenly Sword om noen har spillt alle 3.. fikk hvertfall mersmak på denne typen spill etter GoW.

Lenke til kommentar
Er det noen som har spillt både Conan og God of War som kan komme med en sammenligning? er Conan mye bedre , eller er det en nedtur sammenlignet med GoW ?

Kanskje dra inn sammenligning av Heavenly Sword om noen har spillt alle 3.. fikk hvertfall mersmak på denne typen spill etter GoW.

God of War er veldig mye bedre enn Conan, selv om Conan nærmest er en ren rip off av God of War...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...