Mazeking Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vil anbefale alle som er ute etter litt sverdsvingene action ispedd litt pupper og lår og ta en kikk på Conan. Må si det spillet er bra. Er du fan av spill som Devil May Cry og Onimusha fra ps2 så er dette spillet midt i blinken. Har kost meg en del timer med dette. Sånn passe vanskelig er det også. Tror jeg brukte 10 minutter på å ta bossen Sand Dragon. Primært har jeg forsøkt å spille med tohåndsvåpen og jeg har spytta mye poeng inn på spesialisering her. Har etterhvert begynt å veklse mellom alle tre våpenkombinasjoner. Etter møtet med Sand Dragon så skjønner man kjapt at skjold kan være kjekt å ha selv for en råsterk barbar som Conan. Spillet inneholder mye avhogging av lemmer samt blod og gørr. Ikke akkuratt noe for Per på 8 år.... Noen andre som spiller dette spillet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 selv har jeg nettopp spillt gjennom god of war 1 som er i samme sjanger, gleder meg til å ta fatt på God of War II. Er det noen som har spillt både Conan og God of War som kan komme med en sammenligning? er Conan mye bedre , eller er det en nedtur sammenlignet med GoW ? Kanskje dra inn sammenligning av Heavenly Sword om noen har spillt alle 3.. fikk hvertfall mersmak på denne typen spill etter GoW. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har spilt både heavnly sword, god of war 1 og 2 og conan.. og må si conan er en stor skuffelse etter god of war og heavnly sword men forsatt ganske greit om man liker den type spill =) Lenke til kommentar
virulence Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Spilte demoen og må si jeg ikke ble særlig bergtatt. Men det er jo rimelig billig nå, så hvis det for nok lovord blant feinschmeckerne her inne så er det mulig det blir et kjøp av det. Endret 23. januar 2008 av virulence Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Conan var et ekkelt spill. Etter å ha spilt GOW og Heaveny Sword, ble de som å gå fra en Ferrari til en Lada. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen som har spillt både Conan og God of War som kan komme med en sammenligning? er Conan mye bedre , eller er det en nedtur sammenlignet med GoW ? Kanskje dra inn sammenligning av Heavenly Sword om noen har spillt alle 3.. fikk hvertfall mersmak på denne typen spill etter GoW. God of War er veldig mye bedre enn Conan, selv om Conan nærmest er en ren rip off av God of War... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå