Paisley Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg skal kjøpe PS3 og lurer på enkelte ting rundt et kjøp av konsollen. Jeg har tenkt å skaffe meg 40gb og lurer på dette: 1. Hvor er billigst å kjøpe PS3? 2. Hvilken visse butikker/nettbutikker bør en holde seg unna ved tanke på lang leveringstid osv. 3. Hva slags tilbehør bør jeg kjøpe for å få maksimalt ut av konsollen og HD tv'en? 4. Hva slags spill bør jeg kjøpe i sjangeren action/eventyr? Håper noen kan hjelpe meg og takker for alle svar. Endret 23. januar 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 1. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....22&cid=5553 2. Kan ikke liste opp alle de, spør heller om visse butikker. 3. Hvis du mener HDTV, så vil jeg anbefale deg å slenge med en HDMI-kabel. F.eks. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29989 4. Uncharted: Drake's Fortune hvertfall. Vil du kjøpe fra Norge anbefaler jeg absoluttspill.no. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) 1. Sjekk https://prisguiden.no/product.php?productId=82531 f.eks. 2. ^^ 3.Hdmi, godt greit lydanlegg. Resten er vell mer etter interesse. 4. Call of duty er greit skytespill, unchared (eller hva det heter) er populært men jeg synes det er oppskrøyt. Oblivion er og et greit spill. Men sikkert andre her som kan komme med bedre forslag enn meg angående spill... Endret 23. januar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Takker for hjelpa ... Veit noen om det kommer til å komme nye, kampanjer som elkjøp hadde i helga i nær fremtid?? Endret 23. januar 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg kjøpte på MPX.no fikk den 3 dager senere. HDMI kabel og optisk kabel. spill, Uncharted, Ratchet & Clank er de eneste PS3 spillene nå det er verdt å ha... Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Assasin's Creed eller Uncharted er de to klare valgene om du er ute etter eventyraction. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Har hørt at uncharted har en veldig kort singelplayer del. Stemmer dette?? Har også tenkt på Assasin's creed eller Oblivion. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Uncharted er nok ikke det lengste av spill nei, men så er det dette med kvalitet vs kvantitet da... Oblivion er vel et sånt "evighetsspill" i så måte (det har jeg ikke prøvd), Assasin's runder du like fort som Uncharted om du går inn for det - men de fleste vil nok gjøre litt ekstra enn kun det du må. Vil også mene at Uncharted har større gjenspillsverdi (altså; du kan spille gjennom det flere ganger uten å gå lei) enn Assasin's. Kjøp begge. Eller kjøp ett og bytt til deg de andre senere på EB Games eller Game. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Uncharted er utelukkende singleplayer. Kan ikke uttale meg om lengden da jeg ikke har spilt det. Har Assassins' Creed og Oblivion, begge er meget bra.... spesielt sistnevnte. Devil May Cry 4 kommer jo også snart, det faller vel noenlunde i samme kategori. Dog kanskje med hovedvekt på action. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Takker for svara jeg har fått. Blir nok noen timer med ps3 og Uncharted etterhvert da når konsollen er i boks. Fortsett gjerne med nye innlegg. Endret 23. januar 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå