Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Heisann, har et nettverk her hjemme hvor det er to maskiner som er koblet til nettverket, og nettverket er "låst" til MAC-addressen med et "MAC address filter" eller hvordan man nå sier det på fagspråket, hvilket gjør det vanskelig for meg å koble på med iPhonen min på nettverket her hjemme. Er det noen som vet hvordan? Jeg kan koble meg på nettverket med iPhonen om jeg har passordbeskyttet nettverk, men da får jeg ikke nettverket til å funke på den andre PC-en, så spørsmålet er mer hva foreslår dere? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vist du kommer det inn på oppsettet i din trådløse sender skal det der holde at du legger til MAC adressen til iPhone under godkjente klienter. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Finn MAC-adressen til iPhone ved å gå til Settings>General>About. Legg den så inn på routeren din. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hjertelig, funket fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå