Hiber Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei jeg har problemer med at jeg får mye signal tap og støy. jeg har d-link routeren oppe i andre etasje og PC-en som har problemer står i første etasje, ca 10 meter å gå imellom dem, det e eneste som skiller dem fra hverandre er en vanlig dør (av den tynne typen) =) Det jeg egentlig lurer på er om det er noen triks så jeg kan gjøre? Jeg får inn 2 nett på den aktuelle data'n så det burde jo ikke være så mye støy? Dette er jo også en helt ny router med 3 antenner, som SKAL dekke et helt hus som det står så fint på esken.. Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Du kan prøve å forandre Kanal på router. Ellers kan du enkelt lage en antenneforsterker. Alt du trenger er lim, saks, papp(grandiosa funker supert) og sølvfolie(aluminiumsfolie). Lag antenne og kle denn med folie. Lenke til kommentar
Hiber Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Takk for svaret, men det var ikke akkurat det jeg tenkte på =) Er det noen som kan anbefale et godt og billig AP? N+år du kobler et AP til en router må du ha kabel forbindelse da? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei!Du kan prøve å forandre Kanal på router. Ellers kan du enkelt lage en antenneforsterker. Alt du trenger er lim, saks, papp(grandiosa funker supert) og sølvfolie(aluminiumsfolie). Lag antenne og kle denn med folie. Genialt! Funker dette på retningsbasert antenne også? Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hei!Du kan prøve å forandre Kanal på router. Ellers kan du enkelt lage en antenneforsterker. Alt du trenger er lim, saks, papp(grandiosa funker supert) og sølvfolie(aluminiumsfolie). Lag antenne og kle denn med folie. Genialt! Funker dette på retningsbasert antenne også? Vet ikke, men tviler på at det vil gi noen spessiell effekt. Vil muligens gi bedre mottak av signal. Denne hjemmelagde antenneforsterkeren gjør vel egentlig en vanlig antenne om til en retningsantenne.. Endret 1. februar 2008 av Rizzla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå