Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Funderer på å bestille meg et Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD Det jeg undrer på er om det har noe spesielt å si for ytelsen i spill ? Har et asus maximus formula, intel e6850, 8800gt og 4gb ram Lenke til kommentar
Bjorgen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Funderer på å bestille meg et Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD Det jeg undrer på er om det har noe spesielt å si for ytelsen i spill ? Har et asus maximus formula, intel e6850, 8800gt og 4gb ram Ytelsen i spelet vil verken virke negativt eller positivt ytelsesmessig om du skifta lydkort. Lydmessig vil det bli bedre Endret 23. januar 2008 av Bjorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hmm, jeg trodde det ville få en liten innvirkning på ytelsen, menmen, spiller ikke så stor rolle. Hvordan vil det klare å håndtere Beyerdynamic dt770 pro 80 ohm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå