Andyax Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg trodde aldri jeg skulle skrive her, fordi jeg er ikke akkurat den som får utbrudd når jeg blir glad. Men nå føler jeg nesten at jeg må det Det er 5 ting som har skjedd på rappen nå, og det må jeg nesten dele med dere: 1. Jeg har endelig fått nok penger til å bestille videokamera til 29000,-. Kameraet er på vei i posten nå! Canon XH A1 2. Jeg har fått lappen! 3. Jeg ble 20 år!! 4. NRK var interessert i å se på og vurdere miniserien min! De skal vurdere å sende den på NRK!!! Miniserien "Fortapt" 5. Jeg har sendt inn søknad som deltaker i årets Robinsonekspedisjon på TV3! haha! Yess. Ting går bra for tiden! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer! Høres ut som en spennende serie; du får skrike ut når du vet noe mer! Nydelig videokamera forresten! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer! Høres ut som en spennende serie; du får skrike ut når du vet noe mer! Nydelig videokamera forresten! Tusen takk! Jeg kan garantere deg garanti, at det kameraet er nydelig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer! Mye spennende som skjer videre for deg nå! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skulle til å spørre hva du skulle med ett så dyrt kamera, men fant det for ut! Lykke til med filmingen videre, det jeg så av trailere var veldig bra! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk alle sammen. Kommer ikke til å få sove, når jeg nå vet at jeg får kameraet mitt i morgen! =) Skal poste her når jeg vet mer fra NRK. Takk igjen. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, hold oss oppdatert =) Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Stå på gutta, dette så jævlig gøy ut =) Edit: Miniserien altså! Endret 24. januar 2008 av Nimh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Han i midten minte om en narkis jeg kjenner Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 nais film må jeg si, keep up the good work! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 nice , grattis! fikk sansen for fortapt serien jeg også sett begge trailere og fra "premiere dagen", virka spennende Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer så mye . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå