sdf123 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Leste for en stund tilbake at det var mange som anbefalte en bok om aksjer ol for å sette seg inn i det, men har glemt hva boka her og hvor man kunne kjøpe den. Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Verdsettelse av aksjer Aksjekjøp og daytrading Endret 23. januar 2008 av Cape Lenke til kommentar
tokakv Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Begge de nevnte kan kjøpes hos http://www.hegnar.no/bokhandel/ -- vet dog ikke om det er den billigste plassen. Lenke til kommentar
Frysedisk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har lest "Verdsettelse av aksjer" nå. Denne boka var imidlertid ganske skuffende av to grunner; for det første er framstillingen alt for rotete og uoversiktlig, for det andre utelater den svært mye informasjon som er nødvendig for å kunne forstå framgangsmåten. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Aksjekjøp og daytrading Står en del halvfornuftig i denne. Elendig skrevet. Litteraturopplevelsen er knapt det sentrale uansett, men manglende finesse gjelder innhold så vel som form. Boken pretenderer ikke å være akademisk eller særlig presis, og gjør for så vidt jobben rimelig greit. Verdt å lese, tar bare en kveld uansett. Er man villig til å bruke litt mer tid ville jeg tatt en titt på Fooled by randomness. Dette er ikke en lettvint «hvordan registrere seg hos Nordnet og bli rik»-bok. Den gir ingen enkle snarveier eller oppskrifter, men prinsippene er viktige. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Aksjekjøp og daytrading Står en del halvfornuftig i denne. Elendig skrevet. Litteraturopplevelsen er knapt det sentrale uansett, men manglende finesse gjelder innhold så vel som form. Boken pretenderer ikke å være akademisk eller særlig presis, og gjør for så vidt jobben rimelig greit. Verdt å lese, tar bare en kveld uansett. Er man villig til å bruke litt mer tid ville jeg tatt en titt på Fooled by randomness. Dette er ikke en lettvint «hvordan registrere seg hos Nordnet og bli rik»-bok. Den gir ingen enkle snarveier eller oppskrifter, men prinsippene er viktige. Den skal jeg ta en titt på. Endret 14. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fundementals of Corporate Finance av Brealy/Myers/Marcus http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....3998&rom=AK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå