Gå til innhold

MovieTyme(nettbutikk) erfaringer angående kjøp av spill

Nimrad

Anbefalte innlegg

VGP har blitt veldig populært på dette forumet, og jeg har selv bestilt et spill der. Men jeg fant etterhvert ut at det finnes billigere alternativer. Selv har jeg begynt å bruke eBay veldig hyppig, men mange liker vel best å handle fra butikker. Jeg fant derfor MovieTyme og handla noe derfra.

Sammenlignet med VGP vil jeg si movietyme er hakket dårligere på kundeservice og man mottar ikke spillene like raskt, men til gjengjeld er de mye billigere.

Fullprisspill på VGP koster 77,5 CAD inkl frakt. Med dagens kurs tilsvarer det ca 415 kroner

Fullprisspill på MovieTyme koster 32 GBP inkl frakt. Med dagens kurs tilsvarer det ca 345 kroner

Når det gjelder merking av pakker så tror jeg du må skrive i kommentarfeltet til movietyme at de må merke med lav verdi. Det kan jeg bekrefte at de gjorde også.

Frakttid etter min erfaring tilsier at VGP bruker ei uke på å levere mens MovieTyme bruker 10-11 dager.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte fra MovieTyme.

Skrev ingen kommentarer.

Pakken kom rett hjem med nedsatt verdi og ingen mva-krav.

Men som du sier, så har de lengre leveringstid enn VGP.

Var vel mer 10-14 dager det gikk fra MovieTyme.

Jeg bestillte 2 titler på én ordre, og de sendte dem hver for seg, og de kom samme dag i hver sin konvolutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...