Madock Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Heisann! Jeg søkte litt rundt på forumet uten å finne noe om dette, så da lager jeg et nytt tema. Jeg har lenge vært plaget med kviser og hudormer, men det har begynt å komme seg bra nå. Det jeg sliter med nå er kvisearr, altså mørke merker i ansiktet og på ryggen. Disse var først røde, men så har jeg tatt litt solarium ettersom jeg ble fortalt at dette kunne hjelpe pluss at jeg ville få litt farge på kroppen, men dette gjorde ikke noe med disse merkene etter kvisene, de ble bare mørkere og enda mer synlige. Er det noen som vet hvordan man effektivt kan fjerne slike merker/kvisearr? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Med mørke, mener du da hyperpigmenterte prikker? eller bare mørkerødt? Hvis du mener det siste, så forsvinner de vel etterhvert (maks 1-2 uker)? Lenke til kommentar
Madock Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg vet ikke hva det er, det var røde merker etter kviser, men når jeg tok sol ble de mye mørkere enn resten av huden. De er akkurat der jeg hadde kvisene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor ikke ta dette i "Kur mot kviser" tråden? Den er her i helse forumet. Hvorfor ikke ta dette i "Kur mot kviser" tråden? Den er her i helse forumet. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Sikkert fordi han spør om hvordan han kan fjerne arrene, kviseproblemet er han jo ferdig med.. Sikkert fordi han spør om hvordan han kan fjerne arrene, kviseproblemet er han jo ferdig med.. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Soling gjør arr verre, så du har dessverre dårlige rådgivere... Man skal ikke sole nye arr, nettopp fordi de blir mørkere. Hvor lenge har du hatt dem? De går som regel bort, men det kan dessverre ta en del måneder. Lenke til kommentar
Madock Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvorfor ikke ta dette i "Kur mot kviser" tråden? Den er her i helse forumet. Av to grunner; Sikkert fordi han spør om hvordan han kan fjerne arrene, kviseproblemet er han jo ferdig med.. Og fordi jeg søkte opp dette her, og så spørsmålet var blitt stilt flere ganger i den tråden, men aldri blitt besvart. Jeg husker ikke hvor lenge jeg har hatt disse arrene, men det er en stund... Endret 25. januar 2008 av Madock Lenke til kommentar
NurseBetty Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hudpleier kan hjelpe deg. En behandling jeg har prøvd kalles slip. De sliper ned det øverste laget på huden, ser allerede forandringer etter en behandling. Ikke er det vondt heller, det kan kjennes ut som noen støvsuger ansiktet ditt. Lenke til kommentar
Gjest kvisersuger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hudpleier kan hjelpe deg. En behandling jeg har prøvd kalles slip. De sliper ned det øverste laget på huden, ser allerede forandringer etter en behandling. Ikke er det vondt heller, det kan kjennes ut som noen støvsuger ansiktet ditt. Hvor mye koster denne behandlingen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dette er jeg nysgjerrig på også. Sånn ca pris på dette? Og har det noen bivirkningen, og blir det som før, bare bedre? Lenke til kommentar
NurseBetty Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg gikk til hudpleieren hver uke og etterhvert annenhver uke, så da betalte jeg 500 kr per behandling. Men det varierer nok fra sted til sted. Ingen spesielle bivirkninger, litt rødlig hud etter behandling, men er borte dagen etter. Huden blir silkemyk! Det burde prøves! Lenke til kommentar
Gjest kvisersuger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg gikk til hudpleieren hver uke og etterhvert annenhver uke, så da betalte jeg 500 kr per behandling. Men det varierer nok fra sted til sted. Ingen spesielle bivirkninger, litt rødlig hud etter behandling, men er borte dagen etter. Huden blir silkemyk! Det burde prøves! Får vel nesten vente til jeg får bedre råd da:P + at det sikkert er en fordel å være kvitt kviseproblemet før man går i gang med behandling for arr etter dem. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 jeg har kommet over enm krem som heter mederma, det er en gelè for arrbehandling og den funker vanvittig bra! fikk faktisk mindre kviser på ryggen også etter at jeg brukte den.. vet ikke om den selges i Norge:( men her er nå linken til hjemmesiden ivertfall: http://www.mederma.com/products/gel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå