Barry White Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 i TweakXP står det 100 % CPU belastning HELE tiden også når jeg ikke har noen programmer oppe. PC'en er treig!! Mer info: Hei. Jeg fikk i dag pc'en igjen og skrudde den på og etter en stund begynte det å lukte svidd.. vifta var ikke satt på, men det fikset jeg og etter en stund var jeg i gang med å formatere grunnet nytt hk. la inn XP og det funka fett. Men etter en stund da jeg skulle spille med venner (sitter på LAN) gikk det så treigt!! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 i TweakXP står det 100 % CPU belastning HELE tiden også når jeg ikke har noen programmer oppe. PC'en er treig!! Mer info: Hei. Jeg fikk i dag pc'en igjen og skrudde den på og etter en stund begynte det å lukte svidd.. vifta var ikke satt på, men det fikset jeg og etter en stund var jeg i gang med å formatere grunnet nytt hk. la inn XP og det funka fett. Men etter en stund da jeg skulle spille med venner (sitter på LAN) gikk det så treigt!! Hmm rart. Men når det lukta svidd..så... jeg var hos en kammerat hvor en annen kammerat der hadde med seg PC, og da lukta det svidd..vifta hadde på en måte hoppet av... Kan hende at prossesoren din er blitt skadd... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 okey...kan man starte pc'en hvis prossessoren er skadd?? prøvde CS nå og det hakker!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Feil bruk av emnefeltet, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg