Gå til innhold

Trenger ny telefon :) SE

Anbefalte innlegg

Det har seg slikt at jeg trenger meg en ny telefon, hadde en w810i og var fornøyd med den. Men det er blitt ødelagt.

Har også sett litt på w960i? Hva syns dere? Har også fått anbefalt k810i.

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: Nei.

Form:

-Format: Ikke Klapp

-Vekt: Ikke viktig.

-Sprut/støtsikker: Neitakk.

Skjerm:

-Fargeskjerm Ikke så kjempestor

-Størrelse på skjerm:

-Touchscreen: Nei.

Pris:

Ikke så viktig, får dekt litt gjennom netcom

Diverse:

-Merke:Helst sony Ericsson har hatt en slik en, å var førnøyd med den. Men er jo åpen for andre telefoner

-Kamera: Ja, er også fint med lommelykt (kameralys)

-Videokamera: Ja

-Symbian: ???

-Infrarød port: Ja.

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minne: Trenger vell ikke så stor.

-Minnekort?: Er vell et must med minnekortleser isåfall.

-MP3: Ja

-Triband: ?

-UMTS/3G: ikke viktig

-Wlan: Ikke viktig.

-GPS: Nei.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Hadde vært fint

-Radio: Nei.

-Bruksområder Ringer litt og sender ganske mye SMS. Liker også å høre på musikk, så er jo fint med god batterikapasitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K810 har veldig bra batterikapasitet, men mp3-spilleren er mildt sagt dårlig i forhold til det som finnes på W-telefonene. Ikke det at lyden er dårlig, men selve programvaren er knotete å bruke i forhold. Men K810 er en kjempetelefon til for en vanlig bruker.

Lenke til kommentar

Det som er kult med W960 er at det er en smarttelefon, dvs. at du for eksempel har muligheten til å legge inn tredjeparts programvare. Så du kan lese pdf-filer eller redigere Worddokumenter på mobilen. I tillegg har telefonen tekstgjenkjenninsprogram, slik at du med litt tilvenning og godvilje kan skrive ting for hånd med den medfølgende pennen.

Vær klar over at UIQ-systemet krever litt tilvenning i forhold til det som er på W810. Du har langt flere muligheter, men samtidig er det mer å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Siden du skrev at du ikke ville ha touchscreen, trut jeg ikke at jeg vil anbefale w960 ;)

den koster også rundt 4800, så det er bedre å kjøpe nokia n82 til 4000, som er bedre på alle måter :p

men siden du vil ha SE... Har du sett på W910i? veldig bra telefon med det meste av ny teknologi.. også samme walkman-player som w960 har.. kan også nevne at den er 1500 billigere enn w960 :p

Du kan også se på k850, som har 5mpx og ganske bra musikkspiller :)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg går før w910i da.. Trenger vell egentlig bare en erstatning før den gamle telefonen jeg hadde. Trenger ikke mye dill dall på telefonen. Bare at mp3 spilleren funker bra, helt grei batterilevetid. Holder massevis med 2mpx kamera. Hadde vell vært fint med det der musikk programmet som sjekker hva sangen heter, husker ikke helt hva det heter. Men det ikke et must. Noen som vet om det er lys på w910i? Syns det er greit å ha lommelykt på telefonen.

Endret av s0lberg
Lenke til kommentar
Kanskje jeg går før w910i da.. Trenger vell egentlig bare en erstatning før den gamle telefonen jeg hadde. Trenger ikke mye dill dall på telefonen. Bare at mp3 spilleren funker bra, helt grei batterilevetid. Holder massevis med 2mpx kamera. Hadde vell vært fint med det der musikk programmet som sjekker hva sangen heter, husker ikke helt hva det heter. Men det ikke et must. Noen som vet om det er lys på w910i? Syns det er greit å ha lommelykt på telefonen.

W910i er et bra valg det.. kan nevne at den har blitt kåret til årets musikktelefon flere steder :)

Den har ikke fotolys nei, men som jeg nevnte før, kan du se på k850i som har både lys, blitz og 5mpx kamera..

den koster omtrent det samme som w910, så hvis du ikke bryr deg om å se på film, eller at telefonen skal være veldig liten, kan du like gjerne se på den ;)

Kan nevne at jeg har det samme problemet selv :(

Vet ikke om jeg skal kjøpe w910 eller k850 :p

Lenke til kommentar
okok, trur jeg går før k850. Virket som en bra telefon. Ser at det står det er blitz på den, vill det si at det bare blinker da man tar bilder, eller går det ann å lyse med den ? Å mp3 spilleren det funker vell bra den ?

Blitzen fungerer som en blitz på et vanlig digitalkamera, altså, det lyser kunakkurat da du tar bildet.

Blitzen fungerer ikke som lommelykt, som nevnt over, men under blitzen er det faktisk en egen lommelykt :)

Den kan stå på så lenge du vil, og den kan også stå på mens du filmer ;)

mp3 spilleren er vel noe av det bedre du får på en ikke dedikert musikk-telefon, så det holder lenge ;)

du har en equalizer med "Megabass", og den viser albumcowers :)

Lenke til kommentar
Du hadde W810 og så kjøpte du W610...?

Det er samme telefon, bare litt slankere og med et litt annet utseendet.

Visst du hadde læst hele tråden, hadde du lest at min telefon ble ødelagt. Å jeg tok det på forsikringen. Hadde blitt så stor mellomlegg mellom k850i å w810i. Å gidder ikke å bruke så veldig mye penger på en ny telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...