dotten☻ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei Mobilen min filmer i mp4 format noe som gjør at jeg bare får lyden hvis jeg åpner den i Adobe premiere cs3. Finnes det noe plugins eller andre programmer som lar meg redigere mp4 uten å trenge å konvertere hver film? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Finnes det noe plugins eller andre programmer som lar meg redigere mp4 uten å trenge å konvertere hver film?Tviler sterkt på det. Mener å huske at mange af framene i mpg4 er totalt avhengige av den foregående, så gjør du en endring så må hele filmen konverteres på nytt. Nå spørs det jo hvilke endringer det er snakk om. Klart at å klippe bort de 10 siste sekundene f.ex da blir det plagsomt at hele filmen konverteres/enkodes på nytt. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) *bumpibjørn* Hadde vært svært praktisk med et slikt program ja. Noen som nå vet? Eventuelt løsninger som man kan leve med? Synd å være foruten redigeringsmuligheter når mobilen tar opp såpass bra film. Endret 9. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå