Metallica_Fan Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har et alminlig grått kjedlig kabinett som jeg har lyst å lakke men er usikker på åssen jeg skal gå fram. Må jeg ta ut cd-rom å sånt...?har ikke så mye peiling på å demontere en pc.....å har derfor lyst til å unngå det.....! Noen som kan hjelpe meg ??? Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har ikke gjort dette selv, men jeg ville tatt ut alt av cd rommer og div. saker... ta rett og slett av hele kabinettet puss vekk den gamle lakken og lakk i vei... det må da gå fint Regner med noen retter på meg hvis jeg har skrevet noe som han overhodet ikke burde gjøre Lenke til kommentar
striky Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du bør nok ta ut alt ja. Hvis du skal pusse er det viktig at alt er ute slik at du ikke får noe metallspon på komponentene, dette kan føre til kortslutning. Derfor vil det være lurt å ta ut alt, pusse ned, rengjøre godt (f.eks med trykkluft på boks), og så lakke. Lakkeringsguider finnes det mange av på nettet. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Seff må du ta ut alt! Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 er duh flink til å lakke trenger duh ikke ta ut cd-romm å diskett stasjon...men jg ville så absolutt tatt ut hk psu osv=) Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 trenger ikke å ta ut noe bare lakk i vei du! *ironi* dah! :lol: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 er duh flink til å lakke trenger duh ikke ta ut cd-romm å diskett stasjon...men jg ville så absolutt tatt ut hk psu osv=) Dette liker jeg: Han tar ut e-en i "jeg", men han legger fortsatt til en h i ordet "du". Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 :o hva om man oggå vil farge CD'rom'ene og diskett-stasjonen?? hvordan går man frem får å frge de også da?? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det du kan gjøre er bare å ta av de dele du vil lakke på kabinettet..dette forutsetter da at du bare skal lakke top, bunn, sidene og fronten... ellers bør du ta ut all hw! skal du lakke cd-rom/diskettstasjon skrur du bare av front deksla når du skal lakke.. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 viss du skal lakke cd-rom og diskett. må du ta ut disse og fjerne plata fram på (plasten altså) og lakke disse!!! Og for all del correct me if im wrong!!! Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Oi, regnet ikke med å få flere svar her siden jeg spørte om dette i februar.... Men takk for alle svarene, kabinettet mitt er fortsatt grått & kjedlig blir for mye jobb å ikke har jeg noe peilling på å skru fra hverandre å montere en pc..... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du kan jo bare ta en sprit tusj også "male" det... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Man får ikke like bra resultat med sprit tusj da.. man får ujevn farge, pluss strekmerker etter tusjen... Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Hehe... Spørs vel om det hadde sett så bra ut ! Tror ikke jeg skal prøve meg på det.....men hvis man hadde vært flink til å tegne kunne det vært en god idé å tegne et motiv på kabinettet(men dessverre så er jeg ikke flink til å tegne) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det var bare ett forslag... me nkunne blitt litt kult allikevel da.. Tror jeg skal prøve det med den gamle min... får se hva jeg gidder.. Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Det var egentlig en god idé tror jeg også skal prøve på den gamle, å se om det blir bra..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå