samebob Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Øyene mine renner som bare det når f.eks det er kaldt ute eller jeg får vind i ansiktet. De renner også veldi når jeg gjesper, f.eks i kirka med skolen så trodde alle at jeg ble rørt av gudstjenesten, men det var at jeg kjedet meg så grusomt at jeg gjespet i ett sett å da kommer tårene trillende. Noen som vet hvorfor jeg begynner å "skrike" når det er kaldt eller når jeg er trøtt? Og hvordan kan jeg bli kvitt dette? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 ånei mitt tilfelle er helt ekstremt! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) ånei mitt tilfelle er helt ekstremt! jeg å sliter med det ekstremt mye, ser dumt ut men jeg er slik.... og er det ikke kjekt at de tror du er rørt når du egentlig er på vei i drømmerike? Endret 24. januar 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kalt luft føre til irritasjon av kornea, som igjen føre til at man aktivere tårekjertelen. Trøtthet føre til aktivasjon av samme nervesystem i kroppen, parasympatetisk, som igjen føre til tåreproduksjon. Det er greit at man griner mer, mindre kan tyder på noe revmatisk. vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå