Gå til innhold

Sniktitt på Audiosurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt en god del idag, blir kult jo flere folk som spiller slik at man kan konkurrere om rekorder og sånt :)

Var vel Lene Marlin - Sitting down here, som var den første sangen hvor en annen hadde en rekord på rundt 70 000.

Barbie Girl - Aqua gikk ganske fort, raskeste til nå. Ikke prøvd så mange sanger enda.

Lenke til kommentar
Hva med å lage en ny tråd, hvor vi kan utfordre hverandre? Poste brukernavn, sang og poeng, så kan andre prøve å slå rekorden. =)

EDIT:

Eller fortsette i denne tråden?

Det hadde vært artig! Start en tråd på PC-spill, du. Er med jeg, ikke det at jeg tror jeg kommer til å slå så mange rekorder :)

Lenke til kommentar
Hva med å lage en ny tråd, hvor vi kan utfordre hverandre? Poste brukernavn, sang og poeng, så kan andre prøve å slå rekorden. =)

EDIT:

Jeg syntes det er like greit å fortsette her da, når det først har kommet så mange poster her :)

Men for all del, hadde ikke gjort noe med en slik tråd heller da :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

EDIT:

Jeg syntes det er like greit å fortsette her da, når det først har kommet så mange poster her :)

Men for all del, hadde ikke gjort noe med en slik tråd heller da :)

Bare tenkte at det er flere som finner tråden på PC-spill-forumet. Og hvis andre som ikke har lest denne tråden kommer med samme idé og starter en slik tråd på PC-spill, vil vi få to konkurrerende tråder.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...