the_fire Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Mono Pro og Ninja Mono er de jeg liker. Ikke så mye tenking som de andre spillemodusene. De går for kjapt til å bruke høyre og venstre museknapp. Endret 16. februar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Spilt en god del idag, blir kult jo flere folk som spiller slik at man kan konkurrere om rekorder og sånt Var vel Lene Marlin - Sitting down here, som var den første sangen hvor en annen hadde en rekord på rundt 70 000. Barbie Girl - Aqua gikk ganske fort, raskeste til nå. Ikke prøvd så mange sanger enda. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Da har også jeg gått til innkjøp av dette spillet, og nå ligger jeg på 7.plass på den "I never want to" - Asynchronous. Kaller meg "Larsen", forøvrig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har norges nest beste score på Pro på Audiosurf overture . Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) kommer dette i butikk? når? har spilt demoen. jeg valgte å kjøre på med et par "dimmu" sanger...(det gikk unna) genialt spill, men jeg har ikke krdittkort så det er derfor jeg spørr.. Endret 17. februar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hva med å lage en ny tråd, hvor vi kan utfordre hverandre? Poste brukernavn, sang og poeng, så kan andre prøve å slå rekorden. =) EDIT: Eller fortsette i denne tråden? Endret 17. februar 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva med å lage en ny tråd, hvor vi kan utfordre hverandre? Poste brukernavn, sang og poeng, så kan andre prøve å slå rekorden. =) EDIT: Eller fortsette i denne tråden? Det hadde vært artig! Start en tråd på PC-spill, du. Er med jeg, ikke det at jeg tror jeg kommer til å slå så mange rekorder Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hva med å lage en ny tråd, hvor vi kan utfordre hverandre? Poste brukernavn, sang og poeng, så kan andre prøve å slå rekorden. =) EDIT: Eller fortsette i denne tråden? Jeg syntes det er like greit å fortsette her da, når det først har kommet så mange poster her Men for all del, hadde ikke gjort noe med en slik tråd heller da Endret 17. februar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva med å lage en ny tråd, hvor vi kan utfordre hverandre? Poste brukernavn, sang og poeng, så kan andre prøve å slå rekorden. =) EDIT: Eller fortsette i denne tråden? Jeg syntes det er like greit å fortsette her da, når det først har kommet så mange poster her Men for all del, hadde ikke gjort noe med en slik tråd heller da Bare tenkte at det er flere som finner tråden på PC-spill-forumet. Og hvis andre som ikke har lest denne tråden kommer med samme idé og starter en slik tråd på PC-spill, vil vi få to konkurrerende tråder. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Audiosurf - Dine rekorder! Da var det gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg