Joachim_F Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Fant ikke noe info der, men regner med at man får kjøpt dette i utvalgte butikker i Norge ? Så langt ser det ut som spillet kun vil distribueres over nettet, men det er selvsagt ikke umulig å tenke seg at det også kan få en butikklansering. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg prøvde dette etter at 4chan.orgs videospillavdeling diskuterte det i overmål mye. Det var ganske ustablit og hadde masse grafiske glitcher på min stasjonære PC, men fungerte helt fint på den bærbare. Det som imponerte mest var hvordan spillet klarte å lage nivåer som faktisk passet til musikken og tempoet. Jeg har vel egentlig ikke spilt det så mye, siden det ikke fungerte så bra på PC-en, men det er en anbefalt nedlastning for alle andre! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan det ha noe med at den sangen er noe hinsides repeterende? Ellers vil eg si at La Grange av ZZ Top var helt nydelig å spille. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Machinae Supremacy = beste band ever Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Audiosurf er ufattelig morsomt! Gleder meg til det kommer i butikken spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P E-Nomine - Vater Unser part2 (psalm23) har en sånn twist greie Endret 25. januar 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 spillet er meget bra og bytex ikkeno problem med metal Her gikk Burzum helt fint beste sang ever må være metallica - master of puppets genial sang og spille Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Artig men litt ensformig etterhvert? Sisteskiva til Daft Punk, Alive anbefales til Audiosurf. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmmm Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også? spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P Jepp Jeg spilte en sang som var helt syk (en eller anna av the prodigy) Da tok den plustelig 3 looper og skrudde slik at jeg plutselig kjørte motsatt vei Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ai. Så ut som et fett spill. Gleder meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også? ___________________ Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger. Men holder ut til Februar da Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også?___________________ Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger. Men holder ut til Februar da Hva stillte du klokka på? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Til dere som har prøvd dette: Dersom man ikke trykker noen taster, vil man kjøre gjennom banen da? Hvis det er tilfelle så tror jeg spillet kan være tøft å ha som "musikkvideo" på fester. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Går an å kjøre i "free mode" eller noe sånt. Da kjører du bare fritt uten mål og mening til sangen er over. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også?___________________ Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger. Men holder ut til Februar da Hva stillte du klokka på? 17 Januar Mente jeg Endret 26. januar 2008 av Terje22 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette spillet skal jeg ha! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Gleder meg som en unge! dette virket bare ytrolog fett! blir det mulig å lagre et spill du har spilt og evt. bruke denne som "bateri" i mediaplayer...? vist ikke så skal vi sikkert få det til edit: starter på betaen nå^^ Endret 26. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Eh! Noen som aner om dette programmet er og få tak i? Står "Beta Weekend 2 has ended".. PM. Takk for hjelpa! (på PM)... Endret 26. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har veldig lyst til å prøve dette også. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg lasta ned beta versjon jeg og, så uten at jeg fikk prøve noe av spillet eller noen ting, kom det beta expired eller noe. Ville vært veldig fint om noen kunne si meg hvor/hvordan jeg kan få spilt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg