Gå til innhold

Sniktitt på Audiosurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde dette etter at 4chan.orgs videospillavdeling diskuterte det i overmål mye. Det var ganske ustablit og hadde masse grafiske glitcher på min stasjonære PC, men fungerte helt fint på den bærbare.

Det som imponerte mest var hvordan spillet klarte å lage nivåer som faktisk passet til musikken og tempoet.

Jeg har vel egentlig ikke spilt det så mye, siden det ikke fungerte så bra på PC-en, men det er en anbefalt nedlastning for alle andre!

Lenke til kommentar

Audiosurf er ufattelig morsomt! Gleder meg til det kommer i butikken :)

spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P

E-Nomine - Vater Unser part2 (psalm23) har en sånn twist greie :D

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Hmmm :(

Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også?

spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P

Jepp :)

Jeg spilte en sang som var helt syk (en eller anna av the prodigy) Da tok den plustelig 3 looper og skrudde slik at jeg plutselig kjørte motsatt vei :p

Lenke til kommentar

Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også?

Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger.

Men holder ut til Februar da

Lenke til kommentar

Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger.

Hva stillte du klokka på? :p

Lenke til kommentar

Hva stillte du klokka på? :p

17 Januar

Mente jeg

Endret av Terje22
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge! dette virket bare ytrolog fett! :dribble:

blir det mulig å lagre et spill du har spilt og evt. bruke denne som "bateri" i mediaplayer...?

vist ikke så skal vi sikkert få det til :p

edit: starter på betaen nå^^

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...