EspenTS Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Heisann. Har netopp bygd meg ny PC med Vista Ultimate 64 Bit, og har litt problemer med å få installert Firefox og Live Messenger. Får opp at "Programmet har blitt blokkert av DEP", dette ser ut til å gjelde alle programmer uten digital signatur. Har prøvd å deaktivere DEP for kun disse programmene, til ingen nytte. "Firefox har slutte å virke" "Windows Live Messenger har sluttet å virke" (ironisk nok gjør dette at jeg ikke får installert deres egne programmer) -Mvh. Espen Endret 23. januar 2008 av EspenTS Lenke til kommentar
EspenTS Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Begynner å bli mektig irritert nå. Jeg trykker "Kjør likevell" og "Tillat" på boksene som kommer opp, men så kommer det kun opp en boks som sier "<program> har sluttet og virke, Windows leter etter en løsning på problemet." Og dette er ETTER å ha deaktivert DEP helt, siden dette også blokkerte Crysis -,- Takker for all hjelp, trenger det sårt -Mvh. Espen Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gå inn i instillingene til DEP, der kan du legge til de programmene du ikke vil den skal stoppe!! Hadde det samme prob selv! Lenke til kommentar
EspenTS Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Gå inn i instillingene til DEP, der kan du legge til de programmene du ikke vil den skal stoppe!!Hadde det samme prob selv! DEP er ikke problemet, dette har jeg deaktivert 100% i CMD, og problemet vedvarer. Men takker for hjelpen -Mvh. Espen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (følger fra forrige tråd) Har ikek hatt noe problemer med Vista selv... litt uvandt i begynnelsen men det går seg til fort Kanskje du får noen pointers i denne tråden, uansett så kan den være grei å spare om du er ny i Vista https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=712124&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå