Ghostrider Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Heisann! Håper noen kan hjelpe meg litt her Jeg har etter lang tid funnet frem CS-CD'ene mine igjen, og har patchet opp til v.1.0.0.5 som iflg www.counter-strike.net er den siste tilgjengelige patchen. Har installert Retail-versjonen av spillet, så jeg har ikke Half-Life installert. Når jeg connecter til Sierra for update, får jeg beskjed om at jeg har en utdatert utgave av spillet, og at det ikke er noen patcher tilgjengelig for å fikse dette. Men så vidt jeg skjønner er v.1.0.0.5 siste utgave av retail-versjonen? I tillegg kan jeg ikke connecte til servere rundt forbi på nettet uten WON, hvor registrerer jeg meg? Heh, sist gang jeg spilte brukte vi punkbuster, men det støtter ikke CS lenger. Som dere skjønner så er det lenge siden jeg spilte CD :wink: Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har du kjøpt CS eller Half-Life i butikken så du får en CS-Key? Du får _ikke_ spillt uten dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ja CS Retail 1.0.0.5 er siste oppdatering så det er ikke det som er problemet. Men hvis ikke det vil virke så last ned hele updaten her OBS!! 116MB og se om det kan hjelpe Skjønner at du har en Retail Cd-key siden du har installert det med denne eller...? Har vært noen problemer med WON servere den siste tiden men skal virke normalt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå