Gå til innhold

modde ps2, playstation 2


htaule

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sikkert en dyktig kar det der, men han bruker uorginale chiper, som nesten er gratis i innkjøp, så prisen hans var drøy synes jeg. Som du ser av listen hans, så garanterer han heller ikke for alle typer ps2, noe som også er helt på trynet spør du meg... Hadde han brukt skikkelig chip, så kunne han også garantert funksjonen på ALLE ps2 ;)

Lenke til kommentar
Sikkert en dyktig kar det der, men han bruker uorginale chiper, som nesten er gratis i innkjøp, så prisen hans var drøy synes jeg. Som du ser av listen hans, så garanterer han heller ikke for alle typer ps2, noe som også er helt på trynet spør du meg... Hadde han brukt skikkelig chip, så kunne han også garantert funksjonen på ALLE ps2 ;)

 

Hvilke fordeler får man ved å chippe en ps2?

Lenke til kommentar
Hvilke fordeler gir en chippet PS2 deg?

 

Du kan spille backup spill (brente spill), pal og ntsc, mp3, divx/xvid osv...

 

Playtech var veldig billig ja. Skal ikke uttale meg for mye om jobben de gjør, for det har jo ikke så mye å si iom at de gir 2års garanti, forøvrig noe som er helt vanlig når det gjelder "seriøse" moddere ;)

Lenke til kommentar

Bare pass på at du faktisk FÅR Matrix Infinity.

Vet at han karen på playtech har hatt flere auksjoner på QXL med "Matrix Infinity Light"

som har vært en billig klone/kopi som ikke kan oppgraderes.

 

Stusser litt over at han selger Matrix for 400 kr på siden sin, men tar 500 kr ink arbeid.

Men hvis du får en orginal Matrix så er ivertfall dette utvilsomt den beste dealen du kan gjøre i Norge.

 

Nå kan du strengt tatt også kjøpe slike MEMORYKORT også som vil funke som en modchip, så slipper den å åpnes i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Bare pass på at du faktisk FÅR Matrix Infinity.

Vet at han karen på playtech har hatt flere auksjoner på QXL med "Matrix Infinity Light"

som har vært en billig klone/kopi som ikke kan oppgraderes.

 

Stusser litt over at han selger Matrix for 400 kr på siden sin, men tar 500 kr ink arbeid.

Men hvis du får en orginal Matrix så er ivertfall dette utvilsomt den beste dealen du kan gjøre i Norge.

 

Nå kan du strengt tatt også kjøpe slike MEMORYKORT også som vil funke som en modchip, så slipper den å åpnes i det hele tatt.

 

Disse memmorykortene funker ikke med alle spill da, men det vet du sikkert ;)

Lenke til kommentar

http://www.mediacenter.no/indexps2.htm har lagt ned virksomheten (og begynt et nytt og bedre liv :D )

 

anbefaler MEMOR 32 ADVANCED USB 32MB PS2 MEMORY CARD

 

Har chip i min eldre v3004 modellen. men laseren var utslitt for andre gang, så jeg trengte en direkte boot til ps2 spill på 400GB HDen

 

Kan nå boote direkte til HDloader.elf fila på minnekortet og trenger ikke lenger å vere avhengig av bråkete dvd/cd rom drev (og lange loading tider)

 

man slipper og chippe lenger og garantien er blir ikke brutt

 

å chippe fører gjerne til at laseren får endra volt (med ekstra Hardware)og dermed ryker lettere.

 

i tilleg får man et stort minnekort og kan og ta backup av saves til PC-en

f.eks. legge in motstander's ghost på GT4 og konkurere mot han's ghost

eller legge inn han's replay, for å studere (sladde)teknikken hans.

 

memor funker fint på slim versjonen med usb HD og

Endret av mago
Lenke til kommentar

Memor funker fint på NOEN spill ja, men ikke alle...

Det du sier om at laseren får endret volt, er bare tull... eller ikke helt, for på noen så blir det satt inn en laserfix, så kjører NED strømmen til leseren, slik at den holder LENGER en den ville gjort i orginal stand.

 

HD på slim er heller ingen vits, det går jo tregere en med plater ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...